
به گزارش ورزش سه، در کوران مسابقات لیگ برتر فوتبال محرم نویدکیا یک هدف مشخص و واضح برای خودش و آیندهاش با سپاهان داشت، او در گفتگویی که با فوتبال برتر انجام داد خیلی رک اعلام کرد که در صورت عدم قهرمانی با سپاهان این تیم را ترک خواهد کرد و فرصت او در این تیم به پایان خواهد رسید اما شرایط این تیم باشگاه به شکلی پیش رفت که آنها برای ادامه دادن به شخصی قابل اعتماد از بدنه باشگاه نیاز خواهند داشت.
سپاهان که به دلیل خساراتی که در جنگ به مجموعه فولاد مبارکه وارد شد یکی از سختترین دورههایش را تجربه میکند حالا باید مسیر نقل و انتقالاتی متفاوتی را پیش بگیرند و با استفاده حداکثری از جوانهای آکادمی، حفظ اسکلت تیم و متقاعد کردن ستارههای فصل گذشته برای بقا در این تیم به رقابت ادامه دهند و شاید یکی از کم ستارهترین سپاهانهای چند سال اخیر در اختیار نویدکیا قرار بگیرد.
محرم که دوران بازیگریاش را در دوران باشکوه سپاهان شروع کرد و به کاپیتانی و پس از آن سرمربیگری طلاییپوشان هم رسید، تاثیر فولاد مبارکه در خارج شدن فوتبال ایران از دو قطبی سرخابیها را بیشتر از هرکس دیگری درک میکند و حالا یک ماموریت مهم برای او شکل گرفته است که شاید قهرمانی در اولویت چندم قرار داشته باشد و بقا در سطح اول فوتبال ایران و رقابت با دیگر تیمهای مدعی با بضاعت فعلی هدفی متفاوت اما دستیافتنی برای او خواهد بود.
نویدکیا که در تیم مس رفسنجان با تیمی کمستارهتر از سپاهان نتایج خوبی کسب کرده بود میتواند با فشاری کمتر و توقعاتی کمتر فرصت رونمایی از بازیکنان جوان و شاید یک فصل کاملا متفاوت برای طلاییپوشان را رقم بزند، البته این تیم فقط وابسته به فولاد مبارکه نیست و به نظر میرسد پیش از آغاز فصل جدید مسابقات طلاییپوشان تیمی در حد و اندازه رقابت بتوانند راهی مسابقات کنند.