
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابتهای روز نخست هفته دوم لیگ ملتهای والیبال مردان، تیم ملی والیبال آرژانتین در دیداری پرهیجان و نفسگیر موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم ملی والیبال آلمان عبور کند و نخستین برد خود در این دوره از مسابقات را جشن بگیرد.
در این مسابقه، آرژانتینیها ستهای اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۱۳ به سود خود به پایان رساندند. در مقابل، آلمانیها نیز ستهای دوم و چهارم را با نتایج مشابه ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۸ از آن خود کردند تا سرنوشت بازی به ست سرنوشتساز کشیده شود.
در نهایت این شاگردان آرژانتین بودند که در لحظات حساس عملکرد بهتری از خود نشان دادند و توانستند نخستین پیروزی فصل خود را ثبت کنند؛ بردی که میتواند نقطه شروعی برای خروج این تیم از بحران نتایج هفته نخست باشد.
در ترکیب آرژانتین، ویسنتین با ۱۹ امتیاز و گومز با ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان تیمشان بودند. در سوی مقابل، روهرز با ۲۱ امتیاز و یان بومه با ۱۷ پوئن، بهترین عملکرد را برای آلمان به ثبت رساندند.
آرژانتین با این پیروزی ۵.۹۳ امتیاز رنکینگی نیز به دست آورد و توانست تا حدی از انتهای جدول فاصله بگیرد؛ بردی که میتواند روحیه تازهای به این تیم برای ادامه مسیر در لیگ ملتها ببخشد.