کد: 239054704 تیر 1405 ساعت 01:4114K بازدید

ایران بدون مشکل وارد آمریکا شد

بازیکنان و اعضای تیم ملی ایران بدون مشکل از گیت ورودی فرودگاه سیاتل عبور کردند.
ایران بدون مشکل وارد آمریکا شد

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش از اردوی تیم ملی خبر رسید که اعضای تیم ملی ایران بدون مشکل از گیت ورودی فرودگاه سیاتل رد شدند و با دریافت مُهر ورود به آمریکا، اقامت سه روزه خود در این کشور را آغاز کردند. این در حالی است که نگرانی زیادی در مورد احتمال معطلی بازیکنان تیم ملی وجود داشت اما برای هیچ کدام از آنها مشکلی پیش نیامد.

بازیکنان و اعضای تیم ملی ایران ساعاتی استراحت خواهند کرد و سپس یک جلسه تمرینی را پشت سر خواهند گذاشت که بامداد پنجشنبه برگزار خواهد شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی برای این دیدار از بیشترین فرصت برای آماده سازی و سازگاری با شرایط ایالات متحده برخوردار خواهند بود و حالا کشور میزبان همکاری لازم را هم در ورود تیم ملی انجام داده است.

تیم ملی ایران ساعت 6:30 روز شنبه به مصاف مصر خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی مقابل این تیم جواز حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی را به دست خواهد آورد.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
47اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار