کد: 239055404 تیر 1405 ساعت 02:011.4K بازدید

کاظمی: مقابل فرانسه تمام تلاش‌مان را کردیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران، گفت: برابر تیمی قرار گرفتیم که دو دوره قهرمان المپیک شده و بازیکنان بزرگ و نامداری در اختیار دارد، اما توانستیم بازی نزدیکی ارائه دهیم و تا آخرین لحظه بجنگیم.
کاظمی: مقابل فرانسه تمام تلاش‌مان را کردیم

به گزارش "ورزش سه"، یوسف کاظمی پس از پایان دیدار ایران و فرانسه اظهار داشت: خسته نباشید می‌گویم به همه. بازی خوب و نزدیکی مقابل فرانسه داشتیم و مسابقه تا ست پنجم ادامه پیدا کرد. شرایط تیم حریف هم مشخص بود؛ تیمی که دو دوره قهرمان المپیک شده و از بازیکنان قدرتمند و نامدار والیبال جهان بهره می‌برد.

وی ادامه داد: با این حال هم تمام تلاش‌مان را انجام دادیم و جا دارد از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم و به همه بچه‌ها خسته نباشید بگویم. فکر می‌کنم در بخش‌هایی که می‌توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، برنامه‌ها را به خوبی اجرا کردیم.

کاظمی درباره روند مسابقه گفت: به هر حال در بعضی لحظات بازی آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت و نتیجه به سمت ایران نچرخید، اما همین مسابقه نشان داد وحدت و همدلی خیلی خوبی در تیم وجود دارد و همه، چه داخل زمین و چه بیرون زمین، کنار هم بودند.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در ست آخر فقط در چند امتیاز پایانی نتوانستیم آن‌طور که باید عمل کنیم و بازی را به فرانسه واگذار کردیم. بعضی توپ‌ها هم شرایط خاص خودش را داشت، اما تلاش می‌کنیم در مسابقه بعدی با بهترین روند و شرایط وارد زمین شویم و نتیجه بهتری بگیریم.


تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
8اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار