
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در چارچوب رقابتهای لیگ ملتهای والیبال، دیروز برابر آمریکا با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا پنجمین باخت خود را در این مسابقات تجربه کند.
با این حال، بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در این دیدار، به جز در بخش دریافت اول، عملکرد خوبی در سایر فاکتورهای فنی داشتند و توانستند برابر تیم قدرتمند آمریکا، بازی پایاپایی را به نمایش بگذارند؛ نمایشی که حتی تحسین اعضای تیم ملی والیبال آمریکا را نیز به دنبال داشت.
تیم ملی والیبال ایران هرچقدر در سایر بخشهای بازی، بهویژه پس از دریافت سرویس حریف، عملکرد قابل قبولی دارد، در فاکتور دریافت اول همچنان با ضعف محسوسی روبهرو است. به نوعی میتوان گفت دریافتهای ضعیف، بسیاری از پیشرفتها و تواناییهای ملیپوشان را تحتالشعاع قرار میدهد و اجازه نمیدهد کیفیت فنی این تیم بهطور کامل نمایان شود.
شاید اگر دریافت بازیکنان ایران کمی بهتر بود، حالا جای برنده و بازنده در دیدار دیروز عوض میشد. به نظر میرسد روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، باید هرچه زودتر راهحلی برای این معضل مهم تیمش پیدا کند.