کد: 239104606 تیر 1405 ساعت 00:2610.6K بازدید

اوسمار به نشست خبری هم نرفت!

سرمربی برزیلی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت نکرد.
اوسمار به نشست خبری هم نرفت!

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی تیم پرسپولیس که شکست تلخ و باورنکردنی را در دیدار مقابل چادرملو متحمل شده بود، به انتظار هواداران و خبرنگاران پرسپولیس پاسخی نداد و بدون حضور در کنفرانس خبری استادیوم را ترک کرد. 

این در حالی است که قرمزها انتظار پاسخگویی از این سرمربی را داشتند اما او ترجیح داد بدون هیچ توضیحی استادیوم را ترک کند و شاید آخرین لحظات خود به عنوان سرمربی پرسپولیس را به این شکل بگذراند.

نکته مهم اینکه حالا مهم‌ترین مسئله نزد باشگاه پرسپولیس تعیین تکلیف وضعیت اوسمار است که در جلسه هیئت مدیره طرح خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
15اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار