
به گزارش ورزش سه، کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی الهلال عربستان، تنها شش ماه پس از پیوستن به این تیم، در آستانه جدایی قرار گرفته است. انتقال غیرمنتظره او به الهلال در زمستان گذشته و پس از فسخ قرارداد با الاتحاد انجام شد، اما حالا به نظر میرسد همکاری دو طرف ممکن است خیلی زود به پایان برسد.
باشگاه الهلال قصد دارد در پنجره نقلوانتقالات تابستانی، ارزیابی جامعی از خط حمله خود انجام دهد؛ خطی که با وجود حضور کریم بنزما، مارکوس لئوناردوی برزیلی و داروین نونیز اروگوئهای، نتوانست انتظاراتی را که پیش از آغاز فصل وجود داشت، برآورده کند.
در زمان جذب بنزما که برنده توپ طلای فوتبال جهان نیز محسوب میشود، این انتقال یکی از مهمترین خریدهای الهلال به شمار میرفت، اما اکنون نام او بهطور جدی در بحثهای فنی باشگاه درباره ایجاد تغییرات گسترده در ترکیب تیم مطرح شده است. مدیران الهلال در تلاش هستند ساختار هجومی تیم را متناسب با اهداف و برنامههای آینده باشگاه بازسازی کنند.

رومن مولینا، خبرنگار فرانسوی، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که باشگاه الهلال بهطور جدی در حال بررسی راهکاری برای جدایی کریم بنزما در پنجره نقلوانتقالات تابستانی است.
این در حالی است که ستاره سابق رئال مادرید پس از پیوستن به الهلال در نیمفصل گذشته، در ۱۳ مسابقه برای این تیم به میدان رفت و موفق شد ۹ گل به ثمر برساند و ۵ پاس گل نیز برای همتیمیهایش ثبت کند.
با این حال، بنزما به دلیل مصدومیتهای مختلف، پنج دیدار لیگ عربستان را از دست داد؛ موضوعی که تردیدهایی را درباره توانایی او برای حفظ آمادگی جسمانی و ادامه حضور مؤثرش در خط حمله الهلال در فصل آینده به وجود آورده است.

بر اساس این گزارش، کریم بنزما یکی از اصلیترین گزینههای جدایی از الهلال در تابستان امسال محسوب میشود. علاوه بر او، نام مارکوس لئوناردو و مالکوم، دو بازیکن برزیلی تیم، نیز در میان گزینههای خروج دیده میشود و داروین نونیز نیز از این تغییرات احتمالی مستثنی نیست.
در همین راستا، انتظار میرود مالکان باشگاه الهلال با جذب چند بازیکن خارجی جدید، بهویژه در خط حمله، تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی را تقویت کنند. هدف از این تغییرات، تزریق نیروی تازه به ترکیب، افزایش رقابت میان بازیکنان و ایجاد گزینههای متنوعتر در فاز هجومی برای ادامه رقابت در تمامی جامها عنوان شده است.