
به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم لیگ ملتهای والیبال، علی حقپرست، دریافتکننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران، یکی از بهترین بازیکنان تیم بوده است.
حقپرست ۲۱ ساله که فصل باشگاهی را در باشگاه سئول کره جنوبی سپری کرده است، توانسته در این فصل اعتماد روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی، را به خود جلب کند و به یک مهره ثابت در ترکیب تیم ملی والیبال ایران تبدیل شود.
علی حقپرست در سه دیدار هفته دوم لیگ ملتهای والیبال برابر فرانسه، آمریکا و ژاپن، ۴۸ امتیاز کسب کرده و از این حیث، به نوعی امتیازآورترین بازیکن تیم ملی بوده است.
حقپرست همچنین نشان داد که در پست قطر پاسور نیز میتواند بازیکنی مؤثر باشد و این توانایی را در دیدار مقابل ژاپن بهخوبی به نمایش گذاشت.