کد: 239147107 تیر 1405 ساعت 12:091.4K بازدید

بلیت ناگویا برای دو ژیمناست ایرانی صادر شد

ملی پوشان اعزامی ژیمناستیک در رشته ترامپولین مردان برای حضور در بازی های آسیایی ناگویا مشخص شدند.
بلیت ناگویا برای دو ژیمناست ایرانی صادر شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ترامپولین مردان ایران برای تعیین نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی ناگویا، به میزبانی استان البرز برگزار شد.

در این مسابقات، سجاد کارگر، محمد سعیدآبادی، آریا مام‌عبدالله، ابوالفضل کیماسی، علیرضا طاطی، سینا روحی‌پناه، محمدحسین بانی، آرتین آردین‌زاده و بردیا النگ به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها، آریا مام‌عبدالله و محمد سعیدآبادی با کسب بهترین نتایج، به عنوان دو ملی‌پوش اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ناگویا انتخاب شدند. همچنین ابوالفضل کیماسی نیز به عنوان ورزشکار رزرو، در اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت.

بدین ترتیب تیم ملی ژیمناستیک ایران در رشته ترامپولین مردان با ترکیب آریا مام‌عبدالله و محمد سعیدآبادی در بازی های آسیایی ناگویا شرکت می کند.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
5اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار