کد خبر : 26277 | 24 مرداد 1389 ساعت 09:42 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تومباكوویچ:بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم

مدیرعامل استیل آذین : در ابتدای مسابقه برای انجام دیداری پرفشار وارد زمین مسابقه شدیم و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

تومباكوویچ:بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم

  لوسيانو تومباکوويچ پس از کسب نتيجه مساوي مقابل استقلال درباره اين مسابقه اظهار داشت: در ابتداي مسابقه براي انجام ديداري پرفشار وارد زمين مسابقه شديم و بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتيم.
 مديرعامل استيل آذين ادامه داد: مقابل تيمي که يکي از مدعيان قهرماني است به ميدان رفتيم، تيمي که از حضور تماشاگران خود بهره مي‌برد. در اين ديدار هدفمند بازي کرديم، اما روي دو صحنه‌اي گل خورديم که توپ‌هاي برگشتي بود و اين موضوع بسيار عجيب بود. بهتر است در اين باره صحبت نکنيم. روز به روز بهتر و آماده‌تر مي‌شويم.
خبرنگاران از وي درباره داوري اين مسابقه سوال کردند که او در جواب گفت: شما که اين سوال را مطرح مي‌کنيد پاسخ آن را هم مي‌دانيد.
زمانيکه تومباکوويچ با اصرار خبرنگاران در پاسخ به اين سوال مواجه شد با طعنه گفت: خيلي خوب بوده است.
سپس خبرنگاران پرسيدند پس چرا بازيکنان نسبت به داوري معترض بودند که وي در پاسخ گفت: وقتي با طعنه مي‌گويم خيلي خوب است بايد منظورم را بفهميد.
تومباکويوچ درباره حضور کريمي در خط دفاعي گفت: اين سوال را در هفته‌هاي گذشته جواب داده‌ام، اما هر هفته از من پرسيده مي‌شود. تنها تيمي هستيم که بازيکن خارجي نداريم و اگر بازيکنان مصدوممان برسند قوي‌تر خواهيم شد. هر چند علي کريمي عملکرد خوبي در خط دفاع داشته است.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا استفاده از کريمي در دفاع آخر به خاطر اختلافش با مديريت باشگاه و به خاطر لجبازي با وي است عنوان کرد: اين سوال خيلي بي مورد است.
در اين لحظه که مترجم تومباکوويچ از خودش پاسخ سوالات را مي‌داد، با اعتراض خبرنگاران مواجه شد که گفت اگر اين سوالات را از وي بپرسم ناراحت مي‌شود، اما زمانيکه با اصرار خبرنگاران در ترجمه سوالات مواجه شد اين کار را انجام داد.
تومباکوويچ در پاسخ اين سوال با طعنه گفت: مدير عامل در ترکيب تيم من دخالت دارد.
خبرنگاران که از اين جواب متعجب شده بودند گفتند آيا اين پاسخ شوخي بود که وي جواب داد: وقتي سوال جدي از من پرسيده نمي‌شود من هم با طعنه جواب مي‌دهم.
وي درباره افت استيل آذين بين دو نيمه گفت: تيمي که عقب است به طور طبيعي فشار بيشتري وارد مي‌کند. ما حتي در نيمه دوم يک موقعيت خوب گلزني را توسط معدنچي از دست داديم و بازي با نتيجه مساوي به پايان رسيد.

 

دیدگاه‌ها