کد خبر : 26597 | 01 شهریور 1389 ساعت 09:24 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

تومباكوویچ :نبود علی كریمی برای استیل آذین مشكل ایجاد كرد

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین تهران پس از شکست سه بر یک تیمش برابر پیکان قزوین گفت: نبود علی کریمی در بازی با تیم پیکان برای استیل آذین مشکل ایجاد کرد.

تومباكوویچ :نبود علی كریمی برای استیل آذین مشكل ایجاد كرد

 لوييسا تومباکوويچ يکشنبه شب در نشست خبري ديدار تيم هاي پيکان و استيل آذين گفت: نمي دانم در خصوص علي کريمي چه اتقافي در باشگاه افتاده است ولي به نظر مي رسد که اين مشکل قابل حل شدن است.
وي با بيان اينکه وقتي علي کريمي در تيم حضور داشته باشد، بهتر بازي مي کنيم، گفت: اميدوارم مساله کريمي و باشگاه هرچه زودتر حل شود.
تومباکوويچ در خصوص شکست سه بر يک تيمش مقابل پيکان هم گفت: بازيکنان استيل آذين در اين مسابقه بازي هميشگي خود را انجام ندادند ولي نبايد از يادمان برود که حريفان در مقابل استيل آذين به سبب حضور بازيکنان مطرح ايران در اين تيم از انگيزه مضاعفي برخوردار مي شوند.
سرمربي تيم استيل آذين از نمايش بازيکنان پيکان مقابل تيمش تمجيد کرد و افزود:با وجود بازيکنان مطرح و ستاره هايي که در زمين داشتيم تيم حريف با تلاش و انگيزه بهتر برابر ما به سه امتياز اين بازي دست پيدا کرد.
وي همچنين از شنيده ها در خصوص تغيير و تحول در مديريت باشگاه استيل آذين اظهار بي اطلاعي کرد و گفت: من دو ماه است که به ايران آمده ام ولي هنوز نمي دانم چه اتفاقاتي در اين تيم افتاده است.
تومباکوويچ از عملکرد بازيکنانش در خط دفاع انتقاد کرد و ادامه داد: زماني من به استيل آذين ملحق شدم که اين تيم بازيکنان خود را جذب کرده بود.
سرمربي تيم استيل آذين درباره آينده کاري خود با اين باشگاه اعلام کرد: من تنها سرمربي اين تيم هستم و مديران باشگاه نسبت به اين مساله تصميم مي گيرند.
 

دیدگاه‌ها