کد خبر : 27902 | 02 مهر 1389 ساعت 18:22 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی استیل‌آذین به ایران بازمی‌گردد؟

سرمربی کروات تیم فوتبال استیل‌آذین در مرخصی خود پاسخی به تلفن‌های مترجمش نداد.

سرمربی استیل‌آذین به ایران بازمی‌گردد؟

ايرج گائيني مترجم تومباکوويچ در مورد علت غيبت خود در روزها‌ي آخر تومباکوويچ در ايران و شايعه قهرش از استيل آذين، اظهار داشت: برايم کاري پيش آمده بود و مجبور شدم مرخصي بگيرم به همين دليل در جلسه تيم با مالک محترم باشگاه و همچنين در مسابقه با نفت آبادان غايب بودم اما من زودتر از تومباکوويچ از باشگاه جدا نمي‌شوم و فقط به دليل مشغله کاري نتوانستم در آن روزها کنار استيل آذين باشم.
وي در مورد اينکه سرمربي کروات تيم چه زماني به ايران بازمي‌گردد گفت: بليت ايشان رفت و برگشت بوده و طبق برنامه ساعت 2 بامداد شنبه بايد وارد کشور شود تا روز آينده در تمرين استيل آذين که ساعت 10 صبح در ورزشگاه دستگردي برگزار مي‌شود حضور داشته باشد و قرار است روز يکشنبه نيز تيم راهي رامسر شود تا اردويي در اين شهر داشته باشيم.

مترجم تومباکوويچ در مورد شايعه عدم بازگشت اين مربي به ايران گفت: دليلي براي نيامدن ايشان به ايران وجود ندارد البته در مدتي که تومباکوويچ به کشورش رفته بود نتوانستم با او صحبت کنم. او پاسخ تلفن من را هم نداد و نمي‌دانم چرا اينطور بود.
گائيني در مورد اينکه در ديدار برابر نفت آبادان افشين پيرواني فقط بازيکنان را هدايت مي‌کرد و تومباکوويچ هيچ حرکتي نمي‌کرد گفت: در آن ديدار غايب بودم اما طبق قوانين فقط يک مربي مي‌تواند کنار خط برود. زماني هم که من بودم و وقتي مي‌خواستم با تومباکوويچ به لب خط بروم تا حرف‌هايش را براي بازيکنان ترجمه کنم داور چهارم از من ايراد مي‌گرفت. شايد در آن مسابقه پيرواني حرف‌هاي تومباکوويچ را به بازيکنان منتقل مي‌کرده است.

دیدگاه‌ها