کد خبر : 1620256 | 06 تیر 1398 ساعت 02:11 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: پیشنهاد 126 میلیون یورویی اتلتیکو برای ستاره بنفیکا

بنفیکا رسماً تایید کرد که اتلتیکو مادرید برای جذب ژوائو فیلیکس، مهاجم این تیم مبلغی 126 میلیون دلاری به این باشگاه پرتغالی پیشنهاد داده است.

رسمی: پیشنهاد 126 میلیون یورویی اتلتیکو برای ستاره بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بنفیکا به صورت رسمی تایید کرد که اتلتیکو مادرید برای انتقال مهاجم این تیم، ژوائو فیلیکس، به واندا متروپولیتانو پیشنهادی 126 میلیون یورویی ارائه داده است. پیشنهاد اتلتیکو بعد از آن ارائه می‌شود که باشگاه اسپانیایی چند مهره اصلی خود و از جمله آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی‌اش را از دست داده و به دنبال پر کردن جای خالی آنها است.

 

1415496

 

تلاش برای جذب ژوائو فیلیکس، مهاجم 19ساله‌ای که بسیاری او را با کریستیانو رونالدو مقایسه می‌کنند بدون شک بخشی از برنامه اتلتیکو برای بازسازی و نوسازی‌ آتی این تیم است.

 

باشگاه بنفیکا چهارشنبه شب با انتشار اطلاعیه‌ای دریافت این پیشنهاد را تایید کرد و گفت در حال بررسی آن است. اما بنفیکا در عین حال گفت که هنوز با هیچ پیشنهادی موافقت نکرده است.

 

با اینکه پیشنهاد اتلتیکو به مراتب بیشتر از بند آزادسازی 120 میلیون یورویی قرارداد مهاجم پرتغالی بنفیکا است ولی چون فیلیکس همچنان با بنفیکا قرارداد دارد این باشگاه پرتغالی می‌تواند با پیشنهاد اتلتیکو مخالفت کرده و ستاره 19ساله‌اش را در این تیم نگه دارد.

 

دیدگاه‌ها