کد خبر : 32518 | 18 آذر 1389 ساعت 09:42 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مربی میلان : پرکردن جای خالی زلاتان خیلی سخت است

ماسیمیلیانو الگری در صحبتهایی اعلام کرد که پیدا کردن یک جایگزین برای زلاتان ایبراهیموویچ در ترکیب تیمش کار بسیار سختی است.

ماسیمیلیانو الگری ،مربی میلان از اینکه تیمش نتوانست در دیدار دور ششم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس گلی را به ثمر برساند، بسیار مایوس شده است.

میلان در این دیدار با نتیجه 0-2 مغلوب آژاکس شد.

الگری در این دیدار زلاتان ایبراهیموویچ را در اختیار نداشت و این کار را برای روسونری سخت کرده بود.

در پایان این مسابقه مربی میلان به اسکای سپورت گفت:« فکر می کنم که دلیل اصلی این شکست، کمبود انگیزه در بازیکنان تیم ما بود.البته هیچ کسی دوست ندارد که ببازد.این یک بازی از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست و ما انگیزه های زیادی برای ارائه بازی به مراتب بهتری نداشتیم.»

مربی میلان ادامه داد:« زمانی که به بازیکن مهمی مثل زلاتان استراحت می دهی، شرایط سختی را تجربه می کنی؛ چون ما معمولا با دو فوروارد بازی می کنیم که پشت سر  او قرار می گیرند.فکر می کنم بازیکنانم نهایت تلاششان را در دیدار چهارشنبه شب به کار گرفتند.هیچ جانشینی برای ایبرا نیست ولی ویژگی های تیم نباید در غیاب یک بازیکن تغییر زیادی بکند. رونالدینیو و روبینیو دو بازیکن کاملا متفاوت هستند.من باید به ایبرا استراحت می دادم و  همین کار را هم کردم.»

روسونری به رغم این شکست، به عنوان تیم دوم گروه جی، پس از رئال مادرید به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

 

دیدگاه‌ها