کد خبر : 34694 | 16 دی 1389 ساعت 21:21 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تورنمنت 4 جانبه آنتالیا

پرسپولیس مقابل اینتراخت فرانكفورت شكست خورد

تیم فوتبال پرسپولیس در تورنمنت 4 جانبه آنتالیا در ضربات پنالتی مقابل اینتراخت فرانکفورت شکست خورد.

تيم‌هاي پرسپوليس ايران و اينتراخت فرانکفورت آلمان در اولين ديدار تورنمنت 4 جانبه آنتاليا از ساعت 19:10 به وقت ايران به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان 90 دقيقه با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان رسيد.
کوين کراس در دقيقه 3 روي ارسال هم تيمي‌اش از روي نقطه کرنر دروازه رحمان احمدي را گشود. گل پرسپوليس را هم محمد منصوري در دقيقه 85 به ثمر رساند.
با توجه به تصميم مسئولان برگزاري اين تورنمنت دو تيم بدون انجام ديدار در وقت اضافه، ضربات پنالتي را زدند که در پايان اين ضربات اينتراخت با نتيجه 3 بر يک و در مجموع 4 بر 2 به برتري رسيد.
وحيد هاشميان، مجتبي زارع و محمد منصوري ضربات خود را هدر دادند و تنها ضربه تياگو وارد دروازه اينتراخت شد. رحمان احمدي، دروازه‌بان پرسپوليس هم ضربه اول بازيکن اينتراخت را مهار کرد، اما در مهار ضربات بعدي ناکام ماند.

در دقيقه 79 گل سپهر حيدري توسط کمک داور آفسايد اعلام شد. تصاوير آهسته صحت اين تصميم داور را تاييد کرد.
داور اين مسابقه به بنجامين کولر از اينتراخت و وحيد هاشميان از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.
با اين نتيجه اينتراخت بايد با برنده ديدار تيم‌هاي آنتاليا اسپور ترکيه و کلن آلمان مسابقه نهايي اين تورنمنت را برگزار کند و پرسپوليس با بازنده اين بازي در ديدار رده‌بندي پيکار کند.
در ديگر ديدار اين تورنمنت ساعاتي ديگر تيم‌هاي آنتاليا اسپور ترکيه و کلن آلمان با يکديگر ديدار خواهند کرد.

ترکيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، سپهر حيدري، عليرضا محمد، عليرضا نورمحمدي، ابراهيم شکوري، مازيار زارع، حميدرضا علي‌عسگري (73 - مجتبي زارع)، هادي نوروزي (59 - اميرحسين فشنگچي)، آرفي (61 - وحيد هاشميان)، تياگو، حسين بادامکي (60 - محمد منصوري)
سرمربي: علي دايي

دیدگاه‌ها