کد خبر : 34747 | 17 دی 1389 ساعت 18:45 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه مهم تیم ملی عراق در دوحه

سیدکا در این جلسه که پس از ورود روز پنج شنبه تیم ملی عراق به محل اقامتش در هتل شرایتون دوحه برگزار شد، بر اهمیت و نیاز به حفظ عنوان قهرمانی این تیم در دوره قبلی جام ملت های آسیا تاکید کرد

جلسه مهم تیم ملی عراق در دوحه
سرمربی آلمانی تیم ملی عراق در جلسه ای با بازیکنان این تیم، برنامه های روزهای آتی را برای آنان تشریح کرد.

به نوشته روزنامه قطری الشرق، سیدکا در این جلسه که پس از ورود روز پنج شنبه تیم ملی عراق به محل اقامتش در هتل شرایتون دوحه برگزار شد، بر اهمیت و نیاز به حفظ عنوان قهرمانی این تیم در دوره قبلی جام ملت های آسیا تاکید کرد.

تیم ملی عراق در گروه چهار رقابت های جام ملت های آسیایی 2011 دوحه، با تیم های ملی ایران، کره شمالی و امارات همگروه است و قرار است در نخستین بازی خود، روز سه شنبه آینده در مقابل تیم ملی ایران به میدان برود.

همچنین دراین جلسه بازیکنان تیم ملی عراق بر تحقق خواسته و هدف خود و بردن مجدد جام این بازیها به بغداد به منظور افزودن دستاوردی دیگر به تاریخ فوتبال عراق، تاکید کردند.

از سوی دیگر، سیدکا سرمربی آلمانی تیم ملی عراق همچنین بازیکنان را به تلاش هر چه بیشتر و تعامل با هر بازی به صورت کاملا جدای از بازی های دیگر به منظور گذر از مرحله نخست تشویق کرد تا بدین ترتیب درباره بازیها و مراحل بعدی این رقابت ها، تصمیمات لازم اتخاذ شود.

پس از این جلسه، بازیکنان عراقی عازم ورزشگاه الغرافه شدند تا در تمرینات روزانه خود شرکت کنند.

این تمرینات بدون غیاب هیچ کدام از بازیکنان تیم برگزار شد و این بدان معناست که سیدکا فرصت کافی برای انتخاب ترکیب مناسب در نخستین بازی خود را به دست آورده است.

دیدگاه‌ها