کد خبر : 34814 | 18 دی 1389 ساعت 13:33 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماجد عبدالله: پسیرو لیاقت مربیگری عربستان را ندارد

ماجد عبدالله نامی آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی است. چهره‌ای که الهام‌بخش تیم ملی عربستان در قهرمانی 1988 در قطر بود.

ماجد عبدالله: پسیرو لیاقت مربیگری عربستان را ندارد

     این اسطوره فوتبال عربستان که زمانی که بیشترین تعداد بازی ملی در سطح جهان را نیز در اختیار داشت، یکی از جماعت کثیری است که اعتقاد دارد جوزه پسیرو مربی پرتغالی عربستان، شایسته هدایت قهرمان سابق آسیا نیست.
  ماجد عبدالله در مصاحبه‌ مفصلی با روزنامه الشرق عربستان، پسیرو را متهم کرد که از شرایط فنی لازم برای قهرمان کردن تیم ملی عربستان در جام‌ملت‌های آسیا 2011 در قطر برخوردار نیست. ماجد عبدالله می‌گوید: پسیرو با عملکرد خجالت‌بارش باعث حذف عربستان از مسابقات مقدماتی جام‌جهانی شد و به نظر من ادامه همکاری با وی کاملا اشتباه بود. چراکه با هر مربی دیگری می‌توانستیم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم و به جام‌جهانی برویم. تیم او، تیم خوبی نیست و اشکالات زیادی دارد و همه در بازی آنگولا دیدند که از نظر فنی در این مدت هیچ پیشرفتی نداشته ایم. به نظر من، توقف عربستان مقابل تیم 9 نفره آنگولا در خانه خجالت‌بار و تاسف‌انگیز است.
شرایط فعلی پسیرو را می‌شود با افشین قطبی در ایران مقایسه کرد. یک مربی‌ای که بخشی از ناکامی عدم صعود بر جام‌جهانی بر دوش اوست و در فضایی نسبتا مبهم به کار ادامه می‌دهد. پسیرو که در مسابقات مقدماتی از نیمه راه سرمربی عربستان شد، ایران را در تهران شکست داد و موجبات حذف علی دایی و انتخاب افشین قطبی را فراهم آورد. اما باخت به بحرین در مرحله پلی‌آف کار را خراب کرد.

دیدگاه‌ها