کد خبر : 34979 | 20 دی 1389 ساعت 10:48 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان قبل از اخراج: مستحق این شكست نبودیم

سرمربی برکنار شده تیم ملی فوتبال عربستان بدشانسی را عامل شکست تیمش مقابل سوریه در نخستین دیدار در جام ملت های آسیا دانست.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان قبل از اخراج: مستحق این شكست نبودیم

   از دوحه تيم ملي فوتبال عربستان در نخستين ديدار از گروه B جام ملت هاي آسيا مقابل سوريه به ميدان رفت و ناباورانه مقابل اين تيم با نتيجه 2 بر يک تن به شکست داد. نتيجه اي که به اخراج ژوزه پسيرو پرتغالي انجاميد.


پسيرو در پايان ديدار مقابل سوريه گفت: اين بازي اول در رقابت ها بود و هر دو تيم انگيزه زيادي براي پيروزي داشتند. در لحظاتي از بازي ما تيم برتر ميدان بوديم و کنترل بازي را در اختيار داشتيم. نيمه دوم توانستيم موقعيت هاي زيادي ايجاد کنيم اما فرصت هايمان با بدشانسي به گل تبديل نمي شد.


پسيرو ادامه داد: ما مستحق اين شکست نبوديم و نتيجه اي که گرفتيم واقعا من را ناراحت کرد چرا که در نيمه دوم کاملا اين فرصت براي ما فراهم شده بود که حتي بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال عربستان که ديگر سمت در اين تيم ندارد درباره دلايل شکست مقابل سوريه گفت: من سرمربي تيم هستم و بازيکنان را من انتخاب کردم به همين دليل اگر آنها در زمين اشتباهي مرتکب شوند من با آنها به صورت خصوصي صحبت خواهم کنم نه اين که در جمع کسي را مقصر قلمداد کنم. دوست ندارم درباره عملکرد تک تک بازيکنانم در يک جمع عمومي صحبت کنم. تيمي که مي بازد مربي آن اولين شخص مقصر است. من قبول دارم که بعضي از بازيکنان امروز خوب کار نکردند اما مطمئنم تلاش زيادي انجام دادند و نه صدرصد تلاششان بلکه 150 درصد تلاششان را در اين زمينه انجام دادند.

سرمربي تيم ملي فوتبال عربستان که در اين کنفرانس مطبوعاتي از اخراجش هنوز باخبر نشده بود، ادامه داد: ما اولين بازي خود را باختيم اما هنوز اميدواريم که در بازي هاي بعدي عملکرد بهتري داشته باشيم تا اين شکست جبران شود. اسپانيا در جام جهاني 2010 اسپانيا نخستين بازي خود را مقابل سوئيس واگذار کرد اما توانست به رقابت ها باز گردد و قهرمان شود. ما در نيمه دوم عملکرد قابل قبولي داشتيم و اميدوارم بتوانيم در بازي هاي بعدي هم اين نمايش را تکرار کنيم.


تيم ملي فوتبال عربستان که با شکست در نخستين ديدار خود در انتهاي جدول گروه B قرار گرفته در دومين ديدار پنج شنبه مقابل اردن به ميدان مي رود.

 
 

دیدگاه‌ها