کد خبر : 34995 | 20 دی 1389 ساعت 12:36 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت های آسیا 2011

سیدكا:‌ رویارویی با ایران سخت ترین بازی گروه ماست

سرمربی آْلمانی تیم ملی فوتبال عراق از بازی با تیم ایران به عنوان رقیب قدرتمندی در همسایگی این کشور وسخت ترین بازی این گروه نام برد و از تلاش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا خبر داد.

سیدكا:‌ رویارویی با ایران سخت ترین بازی گروه ماست

   سيدکا نيز که سابقه مربيگري در تيم هاي ملي بحرين و يک تيم باشگاهي قطر را در کارنامه دارد ظاهرا نسبت به شانس عراق خوشبين است.
تيم ملي فوتبال عراق با خاطره خوش قهرماني در دوره گذشته مسابقات جام ملت هاي آسيا، پس از گذشت چهار سال خود را براي دفاع از اين عنوان آماده کرده تا به همه ثابت کند، قهرماني دوره قبل تصادفي به دست نيامده است.
اولين بازي عراق در گروه چهارم اين رقابت ها ديدار حساس با تيم ملي ايران است.
فوتبال عراق بعد از آن قهرماني تاريخي در سال 2007، قرباني اختلافات سياسي شد که به محروميت فدراسيون فوتبال اين کشور توسط فيفا و همچنين افت عملکرد تيم ملي آنها انجاميد به طوريکه از رده پنجاه و هشتم جهان به مکان صد و يکم نزول کردند.
اما بعد از ورود ''وولفگانگ سيدکا'' در مرداد ماه، تيم عراق وضعيت بهتري پيدا کرد و توانست از شهريور سال جاري تاکنون در هشت بازي از جمله در مسابقات جام خليج فارس مقابل عربستان، به پيروزي برسد.
تيم عراق در مسابقات جام خليج فارس موفق شد بعد از شکست بحرين، به نيمه نهايي برسد اما در اين مرحله در ضربات پنالتي مغلوب کويت شد.
''عبدالخالق مسعود'' مربي اين تيم هم با اشاره به گروه سخت تيم عراق که شامل تيم هاي ايران، امارات و کره شمالي مي شود، خاطر نشان کرد: درگروه سختي قرار داريم اما مطمئنيم که به مرحله بعد راه پيدا مي کنيم. با بازيکنان با استعداد و با تجربه اي که داريم، توقعمان بالاست.

دیدگاه‌ها