کد خبر : 35189 | 22 دی 1389 ساعت 10:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت های آسیا 2011

نشات اكرم: دیدار با تیم فوتبال ایران فینال آسیا بود

نشات اکرم بازیکن با تجربه تیم فوتبال عراق پس از دیدار تیمش با تیم کشورمان در جام ملت های آسیا گفت: این دیدار فینال زودرس جام ملت های آسیا بود.

نشات اكرم: دیدار با تیم فوتبال ایران فینال آسیا بود

     اين بازيکن عراقي گفت: ما با تيم ضعيفي بازي نکرديم و به نظرم اين ديدار فينال زودرس جام ملت هاي آسيا بود که با تيم ايران انجام داديم.
اين بازيکن عراقي که تيمش در سال 2007 عنوان قهرماني اين مسابقات را به خود اختصاص داد، افزود: رقابت قوي و جوانمردانه اي بين هر دو تيم برگزار شد و هر دو تيم فشارهاي زيادي را بر روي دروازه يکديگر بوجود آوردند، اما متاسفانه ما در دقايق حساسي اشتباه کرديم و اين موضوع باعث پيروزي تيم ايران شد.
تيم فوتبال عراق ابتدا توسط يونس محمود پيش افتاد، اما تيم ايران با درک موقعيت ها قبل از آنکه نيمه اول پايان يابد توسط غلامرضا رضايي بازي را به تساوي کشاند و در ادامه در حاليکه 7 دقيقه به پايان مسابقه باقي مانده بود ايمان مبعلي با يک ضربه آزاد دروازه عراق را براي دومين بار گشود تا تيم ايران پيروز ميدان شود.
نشات اکرم پيرامون اين موضوع گفت: در فوتبال اشتباه طبيعي است و گل ها نيز به دليل عدم تمرکز در منطقه جريمه به دست مي آيند و به همين دليل ما گل خورديم، اما بازي قوي را انجام داديم.

دیدگاه‌ها