کد خبر : 35349 | 24 دی 1389 ساعت 21:27 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

سوزوكی: کاواشیما بازی با عربستان را از دست داد /جریمه هزار دلاری كویت از سوی AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت دروازه بان تیم ملی فوتبال ژاپن را در بازی بعدی اش برابر عربستان تایید و اعلام کرد، کمیته انضباطی اش این قدرت را دارد که بازیکنان را بیشتر از این هم محروم کند.

سوزوكی: کاواشیما بازی با عربستان را از دست داد /جریمه هزار دلاری كویت از سوی AFC
توکوآکي سوزوکي، مدير اين مسابقات، مدعي شد، کنفدراسيون فوتبال آسيا هيچ دست نوشته اي را از سوي ژاپني ها در مورد اخراج دروازه بان شان دريافت نکرده است. او گفت: "نامه اي که در آن توضيحي داده شده باشد، دريافت نکرديم. مي توانيم اظهار نظرهاي شفاهي را بشنويم اما، نمي توانيم ترتيب اثر دهيم و با اين تفاسير کاواشيما به خاطر دريافت کارت قرمز در بازي قبل، بازي با عربستان را از دست خواهد داد. کميته انضباطي پس از مطالعه بيشتر تصميم هاي نهايي را مي گيرد. در حال حاضر نامه اي را درباره محروميت کاواشيما در بازي با عربستان به فدراسيون فوتبال ژاپن فرستاده ايم."

در آن بازي نديم سباق، بازيکن سوريه هم کارت قرمز گرفت و اخراج شد. سوزوکي مي گويد، عملکرد داوران در مرکز رسانه اي مورد برسي قرار نمي گيرد: "نمي توانم در مورد عملکرد داوران نظر بدهم. براي کنفدراسيون فوتبال آسيا تصميم داور، تصميم آخر است اما، ارزيابي داوران را هم داريم که به برسي نحوه عملکرد داوران کمک مي کند. گزارش ناظر بازي هم نمي تواند در تصميم کميته انضباطي تغييري را ايجاد کند."

او همچنين گفت که فدراسيون فوتبال کويت به دليل ورود يک فرد غيرمجاز به داخل رختکن اش پس از بازي با چين يک هزار دلار جريمه شد.

دیدگاه‌ها