کد خبر : 35359 | 25 دی 1389 ساعت 00:31 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیدكا: پس از باخت مقابل ایران،اتوبوس تیم بسیار ساکت بود

سرمربی تیم ملی عراق پیش از بازی دوم‌ تیمش در گروه D برابر امارات می‌گوید، مدافع عنوان قهرمانی بودن به بازیکنانش فشاری را وارد نمی‌آورد.

سیدكا: پس از باخت مقابل ایران،اتوبوس تیم بسیار ساکت بود

شيرهاي بين‌النهرين در اولين بازي‌شان دو بر يک به ايران باختند تا تيمي بدون امتياز باشند. با اين که سيدکا و بازيکنان‌اش از باخت به ايران ناراحت‌اند اما، اين مربي آلماني اطمينان دارد که عراق مي‌تواند به مرحله حذفي راه يابد: "انتظارات موجود باعث مي‌شود، 50 درصد تيم‌ها زير فشار باشند. يکي از آنها تيم‌ ماست."

سيدکا در مورد شرايط تيمش پس از باخت به ايران گفت: "پس از بازي در اتوبوس بسيار ساکت بود؛ چون همه‌مان خيلي ناراحت بوديم اما، از روز بعد آماده‌سازي‌مان را براي بازي بعدي شروع کرديم. هدف اول مان صعود به يک‌چهارم نهايي است. بنابراين بازي‌هاي مهمي را مقابل امارات و کره شمالي پيش رو داريم. اين مهم‌ترين تورنمنت آسياست. پس معلوم است که فشار هست. تنها بايد دانست چطور با آن برخورد کرد و من مطمئن‌ام که پاسخ‌هاي مناسبي را به اين فشار خواهيم داشت."

امارات هم پس از اين که در بازي اول مقابل کره شمالي بدون گل متوقف شد، در استاديوم الريان به دنبال پيروزي است. شاگردان سرچکو کاتانچ در بازي اول در اکثر مواقع توپ را در اختيار داشتند اما موفق به گلزني نشدند. در حالي که سيدکا آشکار کرد، براي مقابله با حريف روز شنبه برنامه‌ اي دارد، اما، دقيقاً نگفت که اين برنامه چيست. او گفت: "شناخت کاملي از تيم امارات دارم اما، وقتي بازيکنان را ببينم به آنها خواهم گفت، نه در ملأ عام. به توانايي‌هايمان ايمان داريم و مي‌دانيم که مي‌توانيم به يک‌چهارم نهايي صعود کنيم."

دیدگاه‌ها