کد خبر : 35492 | 26 دی 1389 ساعت 10:20 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت‌های آسیا 2011 - قطر

سیدكا: شانس در دستان ما است

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: باید منتظر بازی سختی مقابل کره‌شمالی باشیم، اما خوشبختانه شانس در دستان ما است.

سیدكا: شانس در دستان ما است

  ولفگانگ سيدکا عراق را در پيروزي در دقايق پاياني مسابقه روي گل عباس وليد به دروازه خودي مقابل امارات خوش شانس دانست و گفت: با اين پيروزي به دنبال کسب مکاني در ميان 8 تيم صعود کننده به مرحله حذفي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا 2011 قطر هستيم.
عباس توپي را که در دقيقه سوم وقت‌هاي تلف شده نيمه دوم روي شوت يونس محمود به سمت دروازه ارسال شده بود درون دروازه امارات جا داد.
اين اولين پيروزي عراق در رقابت‌هاي گروه چهارم مسابقات است که باعث مي‌شود پيروزي يا تساوي مقابل کره شمالي در ديدار بعدي اين تيم را به مرحله يک چهارم نهايي برساند.
سيدکا با بيان اينکه در اين پيروزي بسيار خوش شانس بوديم، ادامه داد: بازيکنانم از دل و جان بازي کردند و شايسته اين پيروزي بودند.
سرمربي آلماني عراق افزود: اين گل در وقت‌هاي تلف شده توسط مدافع امارات به ثمر رسيد. ما کمي خوش شانس بوديم، اما تمام تلاش خود را هم در اين مسابقه براي پيروزي انجام داديم.

وي اظهار داشت: در نيمه اول بسيار عالي بازي کرديم و توپ را 30 دقيقه کنترل کرديم در حالي که امارات 10 دقيقه بر بازي تسلط داشت و فرصت‌هايي به دست آورد.
سيدکا خاطرنشان کرد: در نيمه دوم تهاجمي بازي کرديم و آنها نيز حمله مي‌کردند، بنابراين بازي بسيار هيجان‌انگيز شده بود. ما 3 مهاجم در نوک حمله داشتيم و پاداش کار خود را گرفتيم.
وي اضافه کرد: گاهي اگر بدشانس باشيد، بايد به زور، شانس‌تان را بازگردانيد. تلاش کرديم و شانس خود را به بازي برگردانديم و اين کار را با روحيه‌اي جنگنده انجام داديم.
اين مربي 65 ساله، مسابقه را بسيار سخت توصيف کرد و گفت: هيچ مسابقه آساني در اين تورنمنت وجود ندارد.

وي با بيان اينکه عملکرد عراق در نيمه دوم فراز و نشيب داشت، گفت: اين ديدار براي ما آسان نبود، اما هيچ مسابقه آساني وجود ندارد. ما بايد براي پيروزي مي‌جنگيديم و تا پايان مسابقه اين کار را کرديم.
سيدکا با اشاره به بازي آينده عراق مقابل کره شمالي اظهار داشت: 3 امتياز را کسب کرديم و خوشحاليم. بايد خودمان را براي بازي آينده آماده کنيم و اعتقاد دارم که بايد منتظر بازي سختي مقابل کره شمالي باشيم، اما خوشبختانه شانس در دستان ما است.

 

دیدگاه‌ها