کد خبر : 35713 | 28 دی 1389 ساعت 12:04 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت‌های آسیا 2011 - قطر

السیفی: این بهترین گل عمرم بود

مهاجم تیم ملی فوتبال اردن گفت: مقابل سوریه بهترین گل عمرم را به ثمر رساندم.

السیفی: این بهترین گل عمرم بود

   عدي السيفي گل پيروزي بخشش مقابل سوريه را بهترين گل دوران بازيگري‌اش دانست. اردن با پيروزي مقابل سوريه به مرحله يک چهارم نهايي اين مسابقات راه يافت.
وي از غفلت مدافعان سوريه استفاده کرد و در دقيقه 59 دروازه اين تيم را باز کرد تا تيمش با پيروزي مقابل حريف به مرحله حذفي جام ملت‌هاي آسيا صعود کند. آنها در مرحله حذفي با ازبکستان بازي خواهند کرد.
السيفي گفت: اين بهترين گلي بود که تا به حال به ثمر رسانده‌ام. اين اولين گل من در جام ملت‌هاي آسيا بود و برايم گل مهمي بود. براي اردن روز بزرگي بود چون ما 3 امتيازي را که مي‌خواستيم کسب کرديم و به مرحله بعد راه پيدا کرديم.
وي ادامه داد: بازي خوبي بود و سوريه خيلي قدرتمند بود و خوب بازي کرد، اما فوتبال است و يک تيم بايد ببرد و يک تيم بايد ببازد. به نظر من ما خوب بازي کرديم و مستحق اين پيروزي بوديم.

السيفي که تيم اردن با گل او به مرحله بعدي راه يافت، به دليل مصدوميت همسترينگ در دقايق پاياني بازي، از حضورش در بازي بعد مطمئن نيست: کمي درد دارم و نمي‌دانم در بازي بعدي مي‌توانم بازي کنم يا نه. امشب براي انجام آزمايشات به بيمارستان مي‌روم و بايد ببينيم که چه پيش مي‌آيد.
وي در پايان گفت: ازبکستان حريف قدري است. ما پيش از شروع جام ملت‌ها در اردن با آنها بازي کرديم و به تساوي 2 بر 2 رسيديم، اما ما تيم خوبي داريم و به نظرم مي‌توانيم در اين مسابقات خوب بازي کنيم.

 

دیدگاه‌ها