کد خبر : 35933 | 30 دی 1389 ساعت 14:51 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیدکا: استرالیا فیزیکی و قدرتمند است

استرالیا یک تیم فیزیکی و قوی است که بازیکنان باتجربه و حرفه‌ای شاغل در لیگ‌های حرفه‌ای را دارد. اما من تیمم را برای این بازی آماده کرده‌ام

سیدکا: استرالیا فیزیکی و قدرتمند است
ولفگانک سیدکا مربی آلمانی تیم ملی عراق تیمی را به مسابقات نفرستاده که آنچنان جذاب باشد. با این حال عراق، مدافع عنوان قهرمانی تیم سرسختی است که در مقابل استرالیا کم‌شانس نیست.
 سیدکا که در صورت پیروزی در این مسابقه باز هم نامه خود را در سطح فوتبال آسیا سر زبان‌ها خواهد انداخت، درباره این پیروزی می‌گوید: «من به بازیکنانم اطمینان داشتم و مطمئن بودم که از این مسابقه پیروز بیرون می‌آییم. ما توپ را حفظ کردیم و به آنها هیچ شانسی ندادیم. این همان نقشه‌ای بود که ما باید با آن بازی می‌کردیم. خوشحالم که به مرحله بعد صعود کرده‌ایم و این از همه چیز مهمتر است.
سیدکا با اشاره به کیفیت تیم استرالیا، می‌گوید: «استرالیا یک تیم فیزیکی و قوی است که بازیکنان باتجربه و حرفه‌ای شاغل در لیگ‌های حرفه‌ای را دارد. اما من تیمم را برای این بازی آماده کرده‌ام. بازیکنان من برای نمایش در این مسابقه احتیاج به بازیابی دارند و ما این کار را تا آغاز این مسابقه انجام خواهیم داد.
 او ادامه داد: قبل از هر چیز فعلا اجازه بدهید امشب را جشن بگیریم و بعد به بقیه چیزها فکر می‌کنیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم و می‌دانم که قادرند این روند را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها