کد خبر : 35934 | 30 دی 1389 ساعت 14:52 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشات اکرم: بازی وحشتناکی در انتظار هر دو تیم است

من خوشحالم که با استرالیا بازی داریم چراکه در چند دوره اخیر با آنها مسابقه داده‌ایم و خوب آنها را می‌شناسیم

نشات اکرم: بازی وحشتناکی در انتظار هر دو تیم است
 گرچه نمایش تیم عراق در جام ملت‌ها برای هواداران این تیم راضی‌کننده نیست، اما آنها به هرحال به مرحله بعدی صعود کرده‌اند و این فرصتی برای آنهاست تا با امیدواری به مسابقه نیمه‌نهایی فکر کنند.
به گزارش گل  نشات اکرم کاپیتان تیم ملی عراق درباره رویارویی با استرالیا تیم اول گروه سوم، می‌گوید: «مسابقه سخت و بسیار وحشتناکی در انتظار ما و استرالیاست. من خوشحالم که با استرالیا بازی داریم چراکه در چند دوره اخیر با آنها مسابقه داده‌ایم و خوب آنها را می‌شناسیم. ضمن اینکه استرالیا را دو بار شکست داده‌ایم و البته در جام‌ملت‌های قبلی آنها را حذف کرده‌ایم، اما استرالیا تیم بزرگی است و برای ما لحظات سختی را به وجود خواهد آورد. من مطمئن بازی خوبی پیش رو خواهد بود و من مطمئنم که پیروزی را به مردم عراق هدیه می‌کنیم.
اکرم درباره صعود تیم عراق هم می‌گوید: ما بازی‌های خیلی خوبی را مقابل رقبای خیلی بزرگ انجام داده‌ایم و با موفقیت به مرحله بعد صعود کرده‌ایم. ما باید گام به گام پیش برویم و حالا در شرایطی هستیم که می‌شود به آینده امیدوار بود.» ا
کرم درباره کره‌شمالی هم می‌گوید: «آنها احتیاج به پیروزی به دو گل داشتند و فشار زیادی روی تیم ما آوردند. اما ما بهتر از از آنها بودیم.»

دیدگاه‌ها