کد خبر : 36090 | 02 بهمن 1389 ساعت 13:31 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

کی سونگ یونگ:یک ثانیه هم نباید از ایرانی ها غافل شویم

کی سونگ یونگ پس از جلسه تمرینی تیم ملی کره در روز جمعه در کنفرانسی خبری شرکت کرده و در جمع خبرنگاران در مورد مصاف روز شنبه با ایران صحبت کردند.

کی سونگ یونگ:یک ثانیه هم نباید از ایرانی ها غافل شویم

   کی سونگ یو، در رابطه با دیدار تیمش در مرحله یک چهارم پایانی مقابل ایران گفت:« اگر ایران ما را شکست دهد، همه چیز تمام خواهد شد؛ پس ما باید بیش از قبل بدویم و زمانی که فرصتی برای گلزنی داشتیم، باید قطعا گلزنی کنیم. اولین گل مسابقه بسیار مهم است.در این تورنمنت هیچ حریف آسانی نداریم. ما سال گذشته در دیداری دوستانه با نتیجه 0- 1 مغلوب ایران شدیم ولی این بار همه چیز متفاوت خواهد بود.»

ستاره تیم ملی کره ادامه داد:« ایران تیم قدرتمندی است که حریف را به شدت پرس می کند؛ پس ما باید ریتم بالای بازی را حفظ کنیم و اگر پاسکاری ها کند شود، بازی سخت خواهد شد. ما باید از فضاهای خالی برای نفوذ بهترین استفاده را ببریم. اصلا بازی آسانی پیش روی ما نیست.ولی ما بازی مقابل تیم باتجربه ای مثل استرالیا را هم تجربه کردیم.»

  نکونام، یکی از بازیکنانی است که کره ای ها در انتظار مصاف با او هستند.کی سونگ یونگ ادامه داد:« نکونام قطعا بازیکنی است که بازی تماشایی ای را به نمایش می گذارد. چون او تجربه زیادی دارد ولی ایران بازیکنان خط میانی زیادی دارد که به خوبی حریفان را پرس می کنند و به همین خاطر یک ثانیه هم نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.»

 

 

دیدگاه‌ها