کد خبر : 36112 | 02 بهمن 1389 ساعت 16:17 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت های آسیا 2011

بیش از 76 درصد بلیت های جام ملت های آسیا فروخته شده است

مدیر اجرایی پانزدهمین دوره جام ملت های آسیا که در قطر جریان دارد ، گفت : از زمان شروع این مسابقات تاکنون بیش از 76 درصد بلیت های دیدارهای این مسابقات فروخته شده است.

بیش از 76 درصد بلیت های جام ملت های آسیا فروخته شده است

   ''توکواکي سوزوکي'' روز شنبه در کنفرانس خبري که از شبکه ''الکاس و الدوري'' قطر پخش شد ، گفت: تاکنون 606 هزار و 810 قطعه بليت اين مسابقات فروخته شده است.
وي با اشاره به اينکه '' اين ميزان ، نسبت به دو دوره گذشته جام ملت هاي آسيا بيشتر است '' ، افزود:
تعداد بليت هاي فروخته شده جام ملت هاي آسيا در سال 2007 ، 68 درصد و در سال 2004 ، 65 درصد بوده است.
مدير اجرايي مسابقات جام ملت هاي آسيا ، افزود: کميته برگزار کننده پانزدهمين دوره مسابقات فوتبال جام ملت هاي آسيا، تلاش زيادي براي جذب تماشاگران اين دوره از مسابقات انجام داده است.
سوزوکي در اين کنفرانس که در مرکز رسانه اي مسابقات جام ملت هاي آسيا برگزار شد ، صعود تيم هاي ژاپن و ازبکستان به مرحله نيمه نهايي مسابقات را به مسوولين اين تيم ها تبريک گفت و اظهار داشت: تيم هاي قطر و اردن نيز به رغم شکست ، بازي خوبي انجام دادند.
سوزوکي درباره حضور ''مايا يوشيدا'' بازيکن تيم فوتبال ژاپن که در ديدار با تيم قطر با دريافت اخطار دوم و کارت قرمز از زمين مسابقه اخراج شد ، اظهارداشت : اين بازيکن در ديدار بعدي تيمش در مرحله نيمه نهايي غايب خواهد بود اما تصميم گيري در اين خصوص به کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا بستگي دارد. ‌
وي همچنين از فروخته شدن 9 هزار و 145 قطعه بليت ديدار تيم هاي عراق و استراليا که عصر امروز در ورزشگاه ''السد'' برگزار خواهد شد ، خبر داد و افزود:‌ در اين ديدار '' بريت ايميرتون'' بازيکن استراليايي به دليل محروميت بازي نخواهد کرد.
و همچنين تعداد بليت هاي فروخته شده ديدار تيم فوتبال کشورمان با کره جنوبي را 10 هزار و 62 قطعه اعلام کرد و افزود: در اين ديدار ''آرش افشين'' بازيکن تيم فوتبال ايران به دليل محروميت حضور ندارد.
به گفته وي ، کارت هاي زرد بازيکنان که در اين ديدارها حاصل شده باشد ، در مرحله نيمه نهايي محاسبه نخواهد شد. 

دیدگاه‌ها