کد خبر : 36410 | 06 بهمن 1389 ساعت 10:08 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام ملت‌های آسیا 2011 - قطر

آبراموف: نمی‌دانم چگونه عملكرد ضعیف بازیكنان را توصیف كنم

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند معذرت می‌خواهم و نمی‌دانم چگونه عملکرد ضعیف بازیکنان را توصیف کنم.

  ازبکستان با نتيجه 6 بر صفر برابر استراليا شکست خورد و روياي حضورش در فينال پايان يافت. آبراموف، سرمربي ازبک‌ها که از شکست تيمش شوکه شده بود گفت که کلماتي براي توصيف عملکرد بازيکنانش وجود ندارد.
ازبکستان با شکست مقابل استراليا از رسيدن به فينال جام ملت‌هاي آسيا 2011 قطر باز ماند. اين در حالي است که اين تيم براي اولين بار به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات رسيده بود. ازبکستان در دقيقه 67 اولوگبک باکايف را از دست داد. او با دريافت کارت قرمز از زمين مسابقه اخراج شد و باعث شد که فشار استراليا روي اين تيم بيشتر شود.

آبراموف از عملکرد بازيکنانش اصلا راضي نيست و از بازي بد آنها شوکه شده است: از هواداراني که به ورزشگاه آمدند و کساني‌که اين تيم را در ازبکستان مورد حمايت قرار دادند، معذرت مي‌خواهم. نمي‌توانم بازي بدمان را توصيف کنم. ما خوب تمرين کرده بوديم، اما خيلي بد بازي کرديم. اين مشکل خيلي بزرگي است، ما اشتباهات زيادي داشتيم.
وي ادامه داد: فکر مي‌کردم مي‌توانيم استراليا را شکست دهيم و قهرمان شويم، اما نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد. بعد از گل دوم مي‌خواستيم حمله کنيم، اما در خط دفاعي خيلي اشتباه داشتيم. حتي بعد از دريافت کارت قرمز هم اشتباهات را تکرار کرديم. بعد از نتيجه 3 بر صفر بايد حمله مي‌کرديم و اين براي ما مشکل‌ساز شد.

ازبکستان، ايگناتي نستروف، دروازه‌بان اول، و الکساندر گينريخ، مهاجم تاثيرگذارش را در اختيار نداشت، اما آبراموف معتقد است که اين غيبت‌ها دليل شکست آنها نبوده و در نتيجه بازي تاثير زيادي نداشته است: نه، فکر نمي‌کنم. اشتباهات از کل تيم بود. نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد، اما از هواداران ازبک عذرخواهي مي‌کنم.
ازبکستان بايد براي کسب عنوان سومي اين مسابقات با کره‌جنوبي بازي کند و آبراموف اميدوار است تيمش با پيروزي مقابل کره، حضورش را در جام ملت‌هاي آينده را تضمين کند: بايد خوب بازي کنيم. تنها مشکل اين است که 6 گل خيلي زياد است و اميدوارم که بتوانيم جبران کنيم. به هر حال خيلي خوب نيست، اما ما شانس اين را داريم که کره را شکست دهيم و سوم شويم. نمي‌توانم چيزي را تغيير دهيم و به استراليا تبريک مي‌گويم. برد آنها تاريخي است، اما روز خيلي بدي براي ما بود. اميدوارم که روزهاي بعد از بازي بعديمان شرايط متفاوت باشد.

 

دیدگاه‌ها