کد خبر : 36495 | 07 بهمن 1389 ساعت 16:12 | 908 بازدید | 0 دیدگاه

اوگننوفسکی:دوست داشتم در فینال با كره بازی می‌كردیم

ساشا اوگننوفسکی، بازیکن سال فوتبال آسیا، از به ثمر رساندن اولین گل ملی اش به وجد آمده است.

اوگننوفسکی:دوست داشتم در فینال با كره بازی می‌كردیم
 او در ديداري که استراليا توانست ازبکستان را 6 بر صفر شکست دهد، گل دوم تيمش را زد. دفاع آخر 31 ساله تيم استراليا اين گل را خط و نشاني براي ژاپني ها مي داند.

زدن گل در نيمه نهايي جام ملت‌هاي آسيا و رسيدن به فينال اين مسابقات به همراه تيم ملي کشورش، فصل رويايي او را تکميل کرده است و او اميدوار است که باز هم با استراليا موفقيت کسب کند: « گل زدن براي تيم ملي کشورم خيلي لذت بخش است. درست مثل گل زدن در بازي با ازبکستان و رسيدن به يک فينال ديگر. فوق العاده است. من در بازي هاي قبلي هم موقعيت داشتم، اما موفق به گل زدن نشده بودم و اين که نام من هم در ليست گلزنان اين تورنمنت ثبت شد براي من خيلي خوب است».

او در مورد بازي با ژاپن در فينال گفت: « خيلي خوب مي شد اگر کره در فينال حريف ما مي شد، اما در ضربات پنالتي شکست خورد و شانس رسيدن به فينال را از دست داد. ژاپن حريف بسيار قدرتمندي است. من نيمه اول بازي آن ها را ديدم و وقتي ژاپن گل خورد، فکر کردم که ژاپن بازي را مي بازد، اما وقتي گل مساوي را زدند، موقعيت هاي خيلي خوبي براي خود ايجاد کردند. گردش توپ در بازي آن ها فوق العاده است، همان چيزي که معمولا در بازي هاي آن ها ديده مي شود، به همين دليل براي شکست دادن آن ها، ما بايد بهتر از بازي با ازبکستان عمل کنيم».

دیدگاه‌ها