کد خبر : 37626 | 23 بهمن 1389 ساعت 18:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

کنگانی بعد از بخشش کرار: برای ما از آسمان و زمین می‌بارد

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر با بیان اینکه در این روزها از آسمان و زمین برای تیم شاهین می‌بارد، گفت: برای بخشش بازیکنان ضوابطی وجود دارد اما در این شرایط هم با قدرت برابر تراکتورسازی به میدان می‌رویم.

کنگانی بعد از بخشش کرار: برای ما از آسمان و زمین می‌بارد

 مجید حسینی کنگانی در مورد بخشش جاسم کرار پیش از دیدار تیم شاهین برابر تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم جهت بخشش‌ها ضوابطی وجود داشته باشد اما در این روزها از زمین و آسمان برای ما می‌‍بارد و تنها ما خدا را داریم.

 وی اضافه کرد: طبق آئین نامه سازمان لیگ، به شرطی جریمه و محرومیت بازیکن تعلیق می‌شود که وی سابقه محرومیت نداشته باشد. البته ما با تراکتورسازی بازی داریم و بدون توجه به این مسائل با قدرت مقابل آنها به میدان می‌رویم.

 مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: وضعیت تیم ما بسیار خوب است و با انگیزه و آمادگی که بازیکنان دارند، شک نکنید بازی بسیار خوب و قابل قبولی را برابر تراکتورسازی از خود به نمایش می‌گذاریم.

 وی با بیان اینکه تیمش هفته پیش با سپاهان بازی کرده و پس از دیدار با تراکتورسازی هفته آینده باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد، تاکید کرد: همه بازی‌های لیگ سخت است و ما برای اینکه بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول بدست آوریم باید در هر دیدار امتیاز کسب کنیم.

 کنگانی در پایان با بیان اینکه سرحال‌تر از همیشه است، در مورد آخرین وضعیت حل مشکلات مالی این باشگاه گفت: اتفاقاتی در حال رخ دادن است و بزودی خبرهای خوبی خواهید شنید.

 جاسم کرار بازیکن عراقی تیم تراکتورسازی که در دیدار با پرسپولیس مرتکب حرکتی غیر ورزشی شد و از سوی کمیته انضباطی 5 جلسه محروم شده بود، پس از سپری کردن 3 جلسه از این محرومیت، امروز از سوی کمیته انضباطی دو جلسه دیگر محرومیتیش بخشیده شد.
 

دیدگاه‌ها