کد خبر : 39011 | 11 اسفند 1389 ساعت 21:11 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

قرایری: ذوب آهن می‌تواند دوباره فینالیست آسیا شود

سرمربی تیم فوتبال الامارات امارات گفت: ذوب آهن می‌تواند دوباره در لیگ قهرمانان آسیا فینالیست شود.

قرایری: ذوب آهن می‌تواند دوباره فینالیست آسیا شود

 قاضي قرايري پس از شکست 2 بر يک برابر ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بازي را خوب شروع کرديم و در برخي از دقايق نيمه اول نيز تيم برتر ميدان بوديم و به گل هم رسيديم اما روي يک اشتباه گل مساوي را خورديم. در بين دو نيمه به بازيکنان اشتباهاتشان را گوشزد کردم تا دوباره اشتباه نکنند اما در شروع نيمه دوم مجددا روي يک اشتباه گل دوم را خورديم.
 وي ادامه داد: بد زماني گل خورديم و تمرکز بازيکنان ما بهم ريخت تلاش کردم با تعويض‌ها به بازي برگرديم و مي‌توانستيم گل مساوي را هم بزنيم ولي با بدشانسي اين فرصت را از دست داديم. به بازيکنانم خسته نباشيد مي‌گويم و از آنها رضايت دارم چون ما برابر نايب قهرمان آسيا بازي مي‌کرديم.

 سرمربي الامارات تاکيد کرد: ذوب آهن تيم قدرتمندي است،‌اما مي‌توانستيم بازيکنان خطرناک نايب قهرمان آسيا را مهار کنيم و نقاط قوت اين تيم را کنترل کرديم. تصور مي‌کردم ذوب آهن قويتر از اين باشد.محمد رضا خلعتبري و قاسم حدادي‌فر بازيکناني از تيم حريف بودند که تحرک زيادي داشتند.
 قرايري در پاسخ به سوال مبني بر اينکه چقدر به صعود از اين گروه اميدوار هستيد گفت: بعد از اين مسابقه به تيمم اميدوار شدم ما مي‌توانيم صعود کنيم در ديدار اول خارج از خانه و برابر نايب قهرمان آسيا بازي کرديم و بعد از اين کار ما راحت‌تر خواهد شد. ذوب آهن امروزموقعيت گلزني زيادي نداشت و روي دو اشتباه ما به گل رسيد البته ذوب آهن بسيار تيم خوبي است و دوباره مي‌تواند به فينال ليگ قهرمانان آسيا برسد.

 

دیدگاه‌ها