کد خبر : 39100 | 13 اسفند 1389 ساعت 15:08 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولروم: رائول با حمله به رختكن گسترش سر بوناچیچ را شكست

مهاجم تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: دروازه‌بان برق شیراز با حمله به رختکن ما به ضرب و شتم بوناچیچ پرداخت که وی از ناحیه سر دچار شکستگی شد.

اولروم: رائول با حمله به رختكن گسترش سر بوناچیچ را شكست
عرفان اولروم  در مورد پيروزي يک بر صفر برابر برق شيراز اظهار داشت: بازي سنگين و پر فشاري بود. برق تيم خوبي بود و حملات زيادي روي دروازه ما انجام داد، اما ما از تجربه خودمان استفاده کرديم و پيروز شديم.
وي گفت: هدف ما اين بود که با پيروزي زمين را ترک کنيم که خوشبختانه به آن رسيديم. به هيچ وجه در اين مسابقه دفاعي کار نکرديم و با توجه به اينکه ميهمان بوديم، حملات زيادي را انجام داديم.

مهاجم گسترش فولاد تبريز در مورد درگيري پايان بازي گفت: مارتين رائول، دروازه‌بان برق شيراز با اعلام اينکه لوکا بوناچيچ، سرمربي گسترش فولاد به زبان اسپانيايي به او فحاشي کرده، با حمله به رختکن به ضرب و شتم وي پرداخت که جراحتي نيز به اين مربي وارد و از ناحيه سر دچار شکستگي شد. اين در حالي است که ما روي نيمکت حضور داشتيم و هيچ فحاشي به دروازه‌بان برق از سوي بوناچيچ انجام نشد.
اولروم تاکيد کرد: نمي‌دانيم دروازه‌بان برق چطور اين حرف‌ها را شنيده است، در حالي که فاصله زيادي تا نيمکت مربيان داشت. تمام بازيکنان ايراني بوناچيچ را مي‌شناسند. درست است که اين مربي تند برخورد است، اما به هيچ کس فحاشي نمي‌کند و با بازيکن حريف کاري ندارد.

دیدگاه‌ها