کد خبر : 39314 | 16 اسفند 1389 ساعت 10:47 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اقامت در 15 كیلومتری پایتخت و تماشای رایگان مسابقه ایران و قرقیزستان

مسئولان فدراسیون فوتبال قرقیزستان برای حمایت همه جانبه تیم امید کشورشان اعلام کردند که تماشای مسابقه با ایران رایگان است.

اقامت در 15 كیلومتری پایتخت و تماشای رایگان مسابقه ایران و قرقیزستان

  مسئولان فدراسيون فوتبال قرقيزستان اميد زيادي دارند که تيم اميد کشورشان در مسابقه برگشت شکست يک بر صفر خود در تهران را جبران کرده و با پيروزي در بيشکک راهي دور بعد از مرحله مقدماتي مسابقات المپيک 2012 لندن شوند.
آنها امروز اعلام کردند که تماشاي مسابقه تيم هاي اميد قرقيزستان و ايران رايگان است و هواداران مي‌توانند بدون پرداخت هزينه‌اي، چهارشنبه وارد ورزشگاه ملي بيشکک شده و مسابقه را از نزديک تماشا کنند.

کاروان 35 نفره تيم اميد ايران امروز صبح وارد بيشکک شد و ملي‌پوشان در 15 کيلومتري پايتخت مستقر شدند.
هومن افاضلي، سرمربي تيم اميد ايران در بدو ورود به فرودگاه بين‌المللي بيشکک اظهار داشت: قصد داريم در 2 روز باقيمانده تا روز مسابقه در شهرک "کنت " در 15 کيلومتري بيشکک تمرينات خود را جهت تطبيق با آب و هواي اين کشور و نيز حفظ آمادگي برگزار کنيم.

اين در حالي است که مراد جمعه کي اف، سرمربي تيم ملي فوتبال اميد قرقيزستان در نشستي مطبوعاتي در بيشکک اعلام کرد: با دعوت از 2 لژيونر مطرح فوتبال قرقيزستان از تمامي توان خود براي شکست ايران و صعود به مرحله بعدي رقابت‌هاي مقدماتي المپيک لندن بهره خواهيم برد.
وي خاطر نشان کرد: ايران از تيم‌هاي بسيار خوب قاره آسياست و پيروزي برابر اين تيم و صعود به مرحله بعد کار چندان آساني نيست

تيم اميد ايران در بازي رفت با نتيجه يک بر صفر قرقيزستان را شکست داد و چهارشنبه هفته جاري مسابقه برگشت 2 تيم در ورزشگاه ملي بيشکک برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها