کد خبر : 40531 | 09 فروردين 1390 ساعت 09:32 | 871 بازدید | 0 دیدگاه

دفاع روبرت پیرس و رئیس باشگاه لیون از یوان گورکوف

روبرت پیرس و ژان میشل آئولاس به دفاع از یوان گورکورف، درمقابل انتقاداتی که نسبت به عملکرد اخیر او وارد شده، برخاسته اند.

  پیرس که در حال حاضر در استون ویلا توپ می زند، امیدوار است که انتقادات وارده به گورکوف، کاهش یابد. او نگران آن است بازیساز باشگاه لیون، با وجود این انتقادات، نتواند به روند مثبت و خوب خود بازگردد.
 گورکوف که سال گذشته با قراردادی 22 میلیون پوندی از بوردو به لیون پیوست، هنوز نتوانسته توقعات لازم را برآورده سازد.
 پیرس گفت:« انتقاداتی که این روزها از یوان گورکوف به گوش می رسد، به شدت مرا عصبی می کند. انتقاد از او، فقط باعث کاهش اعتماد به نفس او می شود. درهر صورت گورکوف، بازیکنی خجالتی است؛ پس انتقادات دائمی، اصلا به نفع او نیست. به عنوان یک بازیکن،او نمی تواند این انتقادات را نادیده بگیرد.»
 پیرس ادامه داد:« بالاخره همیشه کسی هست که آنچه گفته می شود را به گوش تو برساند. من آن روزهایی که در المپیک مارسی بودم و کاپیتان آن تیم بودم را به یاد دارم.اگر اجازه بدهی که شک و شبهات به تو نفوذ کنند، اوضاع خیلی سخت می شود. من نمی خواهم دیدگاهی مشابه با یک هوادار یا یک روزنامه نگار داشته باشم. چون من خودم مورد هجوم حملات متعددی بوده ام و می دانم که این حملات چه آسیبی می زنند.»
 ژان میشل اولا هم معتقد است که گورکوف باید انتقادات رسانه ای را نادیده بگیرد:«او ایده ها و مهارتهایی که در ذهن دارد را به بهترین نحو ممکن عملی می کند ولی این کار هم کار سختی است. همیشه انتقادات وجود دارد، به ویژه وقتی در تیمی فرانسوی بازی کنی. ولی گورکوف نباید با مهارتش بجنگد و باید با انتقادات مبارزه کند.»

 این مهاجم توانا، با گلی که در دیدار جمعه شب تیمش مقابل لوگزامبورگ به ثمر رساند، پاسخگوی این انتقادات شد.


 

دیدگاه‌ها