کد خبر : 40926 | 15 فروردين 1390 ساعت 10:06 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

یحیوی: مقابل بنیادكار نباید گل بخوریم

مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس گفت: در دیدار با بنیادکار باید تلاش کنیم که از حریف ازبکستانی هیچ گلی دریافت نکنیم.

یحیوی: مقابل بنیادكار نباید گل بخوریم

 محمد علي يحيوي درباره شرايط 2 دروازه‌بان پرسپوليس در آستانه بازي با بنيادکار ازبکستان اظهار داشت: حقيقي و احمدي در شرايط خوبي به سر مي برند و ما آنها را براي بازي با بنيادکار آماده مي‌ کنيم. در اين بازي اول از هر چيز بايد سعي کنيم که گل نخوريم.

يحيوي در مورد بازي با بنيادکار گفت: با توجه به 2 نتيجه قبلي خود در ليگ قهرمانان آسيا مقابل بنيادکار محکوم به پيروزي هستيم. البته پيروزي مقابل بنيادکار در خانه خودش کار سختي است، اما يکدل شده ايم که نتيجه بگيريم. متاسفانه در اين مسابقه 2 بازيکن خوب خود را نداريم اما بازيکنان جايگزين بايد خودشان را نشان دهند و جواب اعتماد دايي را بدهند.

وي تاکيد کرد: اين طور نيست که پرسپوليس نتيجه خوبي نگرفته باشد يا خوب بازي نکند. متاسفانه توپ هاي ما گل نمي شود. زمان به دايي کمک مي کند تا تيم را از اين شرايط خارج کند.

وي در مورد حمايت هاي حبيب کاشاني از دايي عنوان کرد: اين حمايت مثال زدني است. باشگاه پرسپوليس بايد از کاشاني تشکر کند و بابت اين نوع مديريت به وي تبريک بگويد. ما هم به دنبال اين هستيم که در پي اين حمايت ها نتيجه بگيريم. کاشاني نشان داد که يک مدير ورزشي است. اگر علي دايي در تيم ملي هم همين طور حمايت مي شد، مي توانست با تيم ملي به موفقيت برسد.
مربي دروازه بان هاي پرسپوليس در مورد دربي و شکست مقابل استقلال تصريح کرد: من سابقه حضور در هر 2 تيم را دارم، اما اگر در مورد اين بازي از هر کارشناسي سوال پرسيده شود برنده واقعي را پرسپوليس مي دانند. ما به قانون فوتبال باختيم؛ در فوتبال وقتي گل نزنيد، گل خواهيد خورد و بازنده ميدان خواهيد شد. استقلال هم از تک موقعيت خود نهايت استفاده را بردند و 3 امتياز را به دست آورد.


 

دیدگاه‌ها