کد خبر : 40994 | 15 فروردين 1390 ساعت 23:06 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری های کنگانی درباره عماد رضا

به اندازه ای سلامتی من در خطر افتاده بود که در تمام بازیهای برگشت فقط در بازی با پرسپولیس توانستم به استادیوم بروم و قبل از هر بازی یک احساس خطرعجیبی می کردم

افشاگری های کنگانی درباره عماد رضا

کنگانی مدیر عامل شاهین پس از استعفا از سمت خود از دسترس اهالی رسانه خارج شد.اوبا گذشت چند روز طی مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه شاهین برخی ناگفته ها را مطرح کرده است.
گزیده گفته های او به نقل از گل درپی می آید:
1-خوشبینانه این است که بگوییم شعار برخی هواداران علیه من در بازی با پاس بخاطر علاقه زیاد به تیمشان است و و این خیلی خوب است که هواداران بیشتر از آنکه به فرد علاقه مند باشند به شاهین عشق بورزند اما انتظار من این است که خدای نکرده این علاقه تبدیل به تعصبی که ریشه در ناآگاهی دارد نشده باشد چرا که شاید هواداران از خیلی اتفاقات و ناگفته هایی که ما در خودمان ریختیم خبر نداشته باشند و اگر ما این موارد را نگفتم بخاطر این بود که آنها بیشتر به هواداری از تیم بپردازند تا اینکه متوجه مشکلات باشند و نخواستم خاطر آنها را مکدر کنم و خودمان به تنهایی با مشکلات شاهین دست و پنجه نرم کردم.
2-شاهین تیمی مردمی است و من معتقدم با رفتن یک نفر مثل من متضرر نمی شود.
3-درمورد عملکردم معتقدم شاید خیلی ها در ذهن خود به ایده آل هایی فکر می کنند که اگر من فلان مبلغ پول داشتم فلان هتل یا مرکز تفریحی رامی ساختم یا بانک خصوصی میزدم اینها اگرهایی است که تا زمانی که بودجه نداشته باشید در حد یک ایده است. ما بیشتر دنبال این بودیم که اول این بودجه را بدست آوریم و بعد بگوییم با این بودجه می توانیم این کار را انجام دهیم ولی حالا که بودجه داریم می توان خیلی کارها را با آن انجام داد . شرایط قبلاً به گونه ای بود که باید به تهران ووزارت نفت وتربیت بدنی رفت و آمد می کردیم اما با مصوبه هیئت دولت که در حال حاضر وجود دارد انشاالله اتفاقات خوبی برای باشگاه می افتد.
4- به اندازه ای سلامتی من در خطر افتاده بود که در تمام بازیهای برگشت فقط در بازی با پرسپولیس توانستم به استادیوم بروم و قبل از هر بازی یک احساس خطرعجیبی می کردم تا اندازه ای که در بعضی بازیها به شکل هراسناکی نگران سلامتی ام بودم به گونه ای که بعضی وقت ها احساس میکردم قلبم در سینه نیست و بیرون آمده. داروها نیز افاقه نمی کرد و هیچگاه خودم را به این اندازه مضطرب نمی دیدم مانند کسی که در دریا می افتد و شنا بلد نیست فقط منتظر است که کسی یا چیزی بتواند اورا نجات بدهد. من در همه بازیها همین حس را داشتم و بعید میدانم کسی که در چنین شرایطی قرار می گیرد و به هیچ وجه سلامتی گذشته خود را بدست نمی آورد حاضر شود اینچنین کاری با خودش بکند اما از اینکه در شاهین بودم افتخار می کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم .
5-ما اعتقاد داشتیم در آن مقطع با آمدن یک بازیکن مثل عمادرضا که خیلی از تیم ها خواهان وی بودند میتوانستیم روحیه تیم را بالا ببریم و به نتیجه گیری تیم کمک کنیم. شاید اگر این بازیکن را جذب نمیکردیم بیشتر انتقاد میکردند که چرا بازیکن جذب نکردید. اما در وسط راه به مشکلی برخوردیم که مسبب آن یکی از کارکنان باشگاه بود و من تا روز آخر هم حاضر نشدم بگویم اشتباه ایشان بوده و نمیخواستم این مسأله باز شود تا مشکلی هم برای این شخص پیش نیاید.اما خوشبختانه با پیگیریهای زیاد مشکل حل شد و عمادرضا هرچند دیر به ما پیوست. اگر آن همکار ما این اشتباه را نمیکرد ما میتوانستیم سه بازی زودتر از عمادرضا استفاده کنیم و نتوانستیم آن امتیازات راحت را بدست آوریم. تا انموقع با وجود اینکه همه نامه ها و اخطاریه های فیفا به اسم ایشان به باشگاه ارسال میشد ما حاضر نشدیم اسمی از ایشان ببریم. از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند تشکر میکنم.من و باشگاه خیلی برای عماد وقت گذاشته و زحمت کشیدیم به طوریکه او را از فضای مبهم امروزه مصر نجات دادیم و کمک شایانی به ادامه فوتبالش کردیم. حداقل انتظار ما این بود او با تعصبی خاصی به این باشگاه نگاه کند اما دیدیم که بازی با پاس نیامد و این مشکلات رقم خورد هرچند معتقدم در آن دیدار هم اگر اشتباهات داوری نبود نتیچه دیگری رقم می خورد.
6-در جریان برکناری استیلی نیستم ودرمورد آن نظری ندارم.همانطور که سال گذشته تا لحظه پایانی نیز خواسته های سرمربی را برآورده کردیم و شاید راز ماندگاری شاهین در لیگ برتر را همین حمایت و هماهنگی می دانستم، امسال نیز به همین موضوع اعتقاد داشتم و دیدید که در هیچ بازی با اختلاف بیش از یک گل نباختیم اما اشتباهات تأثیرگذار داوری 13 امتیاز را از ما گرفت .
7-شک نکنید شاهین در لیگ برتر می ماند. بازیهای هشت تیم آخر جدول را که بررسی کنید خواهید دید شرایط شاهین به مراتب بهتر از سایر تیم ها است.
8-من برای شاهین سلامتی ام را دادم . مسائل مالی در مقابل سلامتی هیچ چیزی نیست واینکه از جیبم برخی هزینه ها را انجام داده ام موضوع حادی به حساب نمی آید.. همینطور که معتقدم شاهین در لیگ برتر می ماند برایم مهم نیست با چه کسی است. خیلی ها به من گفتند باید میماندی و بعد از ماندن در لیگ برتر میرفتی اما نظر من این است که اگر با رفتن من شاهین بماند به مراتب خوشحال تر از آنم که با من بماند و ندانم در آن لحظه من زنده هستم که ببینم یا نه.
9-از پدر معنوی استان حضرت آیت الله صفایی بوشهری بخاطر همه زحماتشان و از همکاری استاندار، مدیرکل تربیت بدنی و سایر مسئولین تشکر ویژه دارم. همچنین از همه کسانی که در این مدت زحمت کشیدند مخصوصاً هواداران عاشقی که شاهین را حمایت کردند تشکر میکنم و برای هیئت موسس آرزوی موفقیت میکنم.

دیدگاه‌ها