کد خبر : 41308 | 20 فروردين 1390 ساعت 11:45 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

كول به دلیل اظهاراتش علیه دولت انگلیس جریمه شد

اتحادیه فوتبال انگلیس مهاجم وستهام را به دلیل حرف هایی که پس از دیدار دوستانه برابر غنا زده است‌ جریمه کرد.

كول به دلیل اظهاراتش علیه دولت انگلیس جریمه شد

 کارلتون کول پس از تساوي يک بر يک انگليس و غنا در ورزشگاه ومبلي که در ماه مارس برگزار شد، حرف‌هايي در اينترنت زد که برايش دردسر ساز شد. او اين مسابقه دوستانه را توطئه اي از سوي دولت انگليس خواند که قصد داشته مهاجرين غير قانوني که براي ديدن اين مسابقه به ورزشگاه مي آيند را شناسايي و دستگير کند.
 کول گفته بود: اطراف ورزشگاه ومبلي پر از مهاجرين بود. مي دانم که اين ديدار يک تله بود تا آن‌ها دستگير شوند. ها ها ها!
 مهاجم پيشين چلسي که خود سياه پوست است و در آفريقا متولد شده در ادامه اظهاراتش گفته که بهتر است سران اتحاديه ديدارهاي دوستانه اي را با تيم هاي شرق اروپايي ترتيب دهد تا کارگران غير قانوني در انگليس نيز شناسايي شوند! ديدار دوستانه آينده انگليس برابر آلباني و يا لهستان خواهد بود. دولت مي خواهد آن‌ها را بازداشت کند.

 بهترين راه براي اينکه کسي به شما شک نکند اين است که پيراهن تيم ملي انگليس را بر تن کرده و صورتتان را رنگ کنيد و يک پرچم سنت جورج را نيز به دست بگيريد.
 کول که والدينش تبعه نيجريه و سيرالئون هستند، پس از مدتي حرف‌هايش را از اينترنت پاک کرده و اعلام کرد: همه حرف‌هايش شوخي بوده است. به تمام برادران غنايي اعلام مي کنم که به هيچ وجه اين حرف ها را جدي نگيرند. شما بازي خوبي ارائه کرديد و موجب افتخار قاره آفريقا شديد. حرف هاي من به هيچ وجه نژاد پرستانه نبودند. 
  مبلغ جريمه کول اعلام نشده ولي در بيانيه اتحاده آمده که اين بازيکن مي تواند تا 13 آوريل به اين حکم اعتراض کند.
 اين نخستين بار نيست که اتحاديه فوتبال انگليس يک ورزشکار را به دليل صحبت هايش در اينترنت جريمه مي کند. در ماه ژانويه رايان بابل بازيکن پيشين ليورپول به خاطر توهين به داور ديدار منچستر يونايتد و ليورپول 10 هزار پوند جريمه شد. کوين پيترسن، بازيکن تيم ملي کريکت انگليس نيز پس از حرف‌هايي که زد از ديدار برابر پاکستان کنار گذاشته شد.

 

دیدگاه‌ها