کد خبر : 41926 | 28 فروردين 1390 ساعت 09:50 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دانی آلوس: بدون خطا توپ را گرفتم/پنالتی نبود

دانی آلوس، ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا از تصمیم سسار مونیس فرناندس، داور مسابقه به خاطر اعلام پنالتی به نفع رئال که باعث شد تا دیدار ال کلاسیکوی شنبه شب با تساوی 1-1 به پایان برسد به شدت عصبانی بود.

  بارسا با گل مسی ازحریف پیش بود ولی دور به خاطر خطای آلوس روی مارسلو ضربه پنالتی ای به نفع تیم میزبان اعلام کرد که رونالدو این ضربه را مبدل به گل کرد.

آلوس معتقد است که خطایی روی بازیکن حریف انجام نداده:« ما معمولا راجع به داوران صحبت نمی کنیم ولی گاهی وقتها باید این کار را انجام دهیم. آنها سعی می کنند کارشان را انجام دهند و معمولا به خوبی از پس انجام آن برمی آیند ولی گاهی وقتها اشتباه هایی می کنند. خطای من، خطای پنالتی نبود.من بدون خطا و به سلامت توپ را زدم.»

ستاره سابق سویا در انتظار نتیجه مثبتی در دیدار فینال جام حذفی در دیدار 4شنبه شب است:« ما در بازی شنبه عملکرد خوبی داشتیم ومی توانستیم به سادگی به پیروزی برسیم ولی فوتبال همیشه به تو فرصت دیگری می دهد و ما این فرصت را روز چهارشنبه و در فینال جام حذفی خواهیم داشت. بعد از نتیجه دیدار شنبه، انگیزه های زیادی برای آن بازی داریم.»

آلوس در بخش پایانی صحبتهایش درمورد سبک بازی رئال گفت:« من از عملکرد رئال شوکه شدم؛ آنهابا مدافعان خیلی زیادی بازی می کردند که حتی در بازیهای لیگ هم عجیب است.»

 

دیدگاه‌ها