کد خبر : 42770 | 07 اردیبهشت 1390 ساعت 11:16 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

هدایتی به گردن این فوتبال حق دارد

معصومی: به جز پرسپولیس از دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم

سرمربی سابق تیم فوتسال پرسپولیس گفت: برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر، جز پرسپولیس از دو باشگاه دیگر هم پیشنهاد دارم که یکی از آنها گیتی‌پسند اصفهان است.

معصومی: به جز پرسپولیس از دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم

   بابک معصومي گفت: جز پرسپوليس براي حضور در ليگ برتر، دو پيشنهاد دارم که هنوز در موردشان تصميمي نگرفته‌ام. يکي از آنها باشگاه گيتي‌پسند است که پيشنهاد داده‌اند به عنوان مشاور فني در کنارشان باشم. نام تيم ديگر را هم فعلا اعلام نمي‌کنم چون تنها صحبت‌هاي اوليه صورت گرفته است.

کاپيتان سابق تيم ملي فوتسال در مورد پيشنهاد پرسپوليسي‌ها که پيش از اين از وي خواسته بودند در نشستي در مورد تيم فصل آينده باشگاه در ليگ برتر صحبت کنند، گفت: هنوز در اين زمينه جلسه‌اي برگزار نشده و نمي‌دانم در نهايت چه اتفاقي رخ مي‌دهد.

معصومي با اشاره به گفت‌وگوي تلفني‌اش با حسين هدايتي مالک باشگاه استيل‌آذين که به دليل عارضه قلبي در بيمارستان بستري شده عنوان کرد:‌ وظيفه خودم مي‌دانستم که به ملاقات وي بروم اما امروز (چهارشنبه) که مي‌خواستم در بيمارستان دي حاضر شوم، فهميدم مرخص شده و به همين دليل تلفني جوياي احوالش شدم. او به گردن فوتبال ايران حق دارد و اميدوارم همچنان در کنار ورزش باشد.

 

دیدگاه‌ها