کد خبر : 43896 | 21 اردیبهشت 1390 ساعت 20:43 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی النصر: ترجیح می‌دهم به جای فكر كردن به ذوب‌‌آهن از صعود تیمم لذت ببرم

سرمربی تیم النصر گفت: ترجیح می‌دهم هم‌اکنون از صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها لذت ببرم و فقط به این موضوع فکر می‌کنم تا بازی با ذوب‌‌آهن.

سرمربی النصر: ترجیح می‌دهم به جای فكر كردن به ذوب‌‌آهن از صعود تیمم لذت ببرم

 دراگان اسکوچيچ سرمربي النصر پس از شکست دو بر يک برابر استقلال و صعود به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: از نتيجه راضي هستم زيرا توانستيم به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا راه يابيم. بازي کردن جلوي 60، 70 هزار تماشاگر بسيار سخت است و فشار زيادي را تحمل کرديم اما از اينکه توانستيم صعود کنيم راضي هستم.

 وي ادامه داد: گاهي اوقات کسب نتيجه و پيروزي بسيار سخت است و جلوي هواداران حريف نمي‌توان تاکتيک‌هاي مورد نظر را پياده کرد. ما فشار زيادي تحمل کرديم اما در پايان توانستيم جزء تيم‌هاي صعود کننده باشيم.

 سرمربي النصر در پاسخ به اين سؤال که در مرحله يک چهارم نهايي در اصفهان حريف ذوب آهن خواهند بود خاطرنشان کرد: ترجيح مي‌دهم هم‌اکنون از صعود به مرحله بعدي رقابت‌ها لذت ببرم و فقط به اين موضوع فکر مي‌کنم.

 اسکوچيچ درباره تعويض القحطاني پس از حضور 30 دقيقه‌اي وي يادآور شد: از لحاظ تکنيکي و تاکتيکي از او راضي نبودم و در نيمه دوم او را از زمين بازي بيرون کشيدم. هر چند که القحطاني در دقايق پاياني نيمه اول وارد زمين شده بود.

 وي گفت: اين ديدار همانند فينال جام حذفي بود و هر تيمي که به پيروزي دست مي‌يافت صعود مي‌کرد. ما امروز ضعيف‌تر از هميشه بوديم و فشار زيادي تحمل کرديم اما خوشحالم که در پايان اين صعود ارزشمند را به دست آورديم.

 

دیدگاه‌ها