کد خبر : 44291 | 27 اردیبهشت 1390 ساعت 16:43 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

در بازدید از باشگاه

سوزوكی: امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی موفق شود

هیأت شش نفره اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافته و با کاشانی و سایر مدیران باشگاه دیدار کردند.

سوزوكی: امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی موفق شود

  به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، در ابتداي جلسه حبيب کاشاني ضمن خوشامدگويي به هيأت AFC مواردي را در خصوص فعاليت هاي باشگاه و آکادمي جديد فوتبال و پيشرفت هاي انجام شده در تکميل استاديوم درفشي فر را بيان کرد.

سوزوکي نيز خرسندي خود را از اينکه از باشگاه پرسپوليس به عنوان اولين باشگاه ايراني بازديد مي کند، به دليل اينکه پرسپوليس پرطرفدارترين تيم ايران است و متاسفانه در ليگ قهرمانان آسيا از گردونه مسابقات حذف شده است، اظهار ناخوشنودي کرد و گفت: اميدوارم پرسپوليس در ليگ ايران و جام حذفي موفق شود و جواز حضور در مسابقات سال آينده ليگ قهرمانان آسيا را کسب کند.

سپس هر يک از مسئولين هيأت اعزامي AFC جلسات مفصلي با مديران بخش هاي مربوطه باشگاه برگزار کردند و توضيحات کاملي از سوي محمد رسايي، منصور بيک محمدلو، علي اصغر مأنوسي فر، مصطفي شکري و علي اکبر عاشوري ارائه شد.

هيأت اعزامي AFC پس از آن عازم بازديد از آکادمي پرسپوليس واقع در ورزشگاه امام رضا (ع) و سپس عازم ورزشگاه درفشي فر محل تمرينات تيم بزرگسالان پرسپوليس شدند.
هيأت اعزامي ضمن بازديد از بخش روابط عمومي و سايت باشگاه، نکات لازم را بيان و کيفيت اطلاع رساني به روز وب سايت باشگاه را مورد تمجيد قرار دادند.

 

دیدگاه‌ها