کد خبر : 44694 | 02 خرداد 1390 ساعت 09:03 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

دل نری: با این بازیکنان نمی توان با رئال و بایرن رقابت کرد

لوئیجی دل نری، سرمربی در آستانه جدایی یوونتوس، پس از تساوی 2-2 مقابل ناپولی و پایان فصل ناامیدکننده تیمش، مدیران باشگاه را به دلیل انتظارات بالای شان سرزنش کرد.

دل نری: با این بازیکنان نمی توان با رئال و بایرن رقابت کرد

   او روز شنبه اعلام کرد که دیدار مقابل ناپولی آخرین حضورش روی نیمکت یوونتوس خواهد بود و جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی یووه، نیز تایید کرد که آنتونیو کونته فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

یووه برای رسیدن به لیگ اروپا باید ناپولی را شکست می داد و به انتظار شکست رم مقابل سمپدوریا می نشست اما هیچ یک از این دو اتفاق رخ نداد.

نتایجی که یوونتوسی ها در سراسر فصل گرفتند با انتظارات همخوانی نداشت اما دل نری معتقد است با این بازیکنان مدیران باشگاه نباید انتظار داشته باشند که تیم شان در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیرد.

او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" وقتی می خواهید تیمی در مدت چند فصل بسازید، این بازیکنان خوب هستند اما با این بازیکنان در حال حاضر نمی توانید انتظار داشته باشید با رئال و بایرن مونیخ رقابت کنید.

فصل واقعا پیچیده ای بود با شروع و پروژه ای مشخص. شاید انتظارات زیاد بود. طبیعی است که مربی باید پاسخگو باشد. اینجا همه به دنبال پیروزی هستند.

امیدوارم این تجربه مثبتی برای من باشد. پیروزی و تغییر در زمانی کوتاه بسیار دشوار است. اینها با هم در یک زمان اتفاق نمی افتند.

من همیشه کارم را انجام داده ام اما بعضی مواقع پیش رفتن دشوار می شود."

اودینزه با تساوی شب گذشته مقابل میلان به لیگ قهرمانان راه پیدا کرد، رم و لاتزیو راهی لیگ اروپا شدند و پالرمو نیز به دلیل حضور در فینال کوپا ایتالیا، در این رقابت ها حضور خواهد داشت اما یوونتوس با قرارگرفتن در رتبه هفتم جدول، فصل آینده تنها باید در رقابت های داخلی شرکت کند.

 

دیدگاه‌ها