کد خبر : 44812 | 03 خرداد 1390 ساعت 09:26 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوست‌ دارم با ورزشکاران همراه باشم

سعیدلو: تكلیف وزارت ورزش تا اوایل هفته آینده مشخص می‌شود

رئیس سازمان تربیت‌بدنی گفت: در مورد وزارت ورزش رئیس جمهور و مجلس باید بررسی کنند و به نظر من تا اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده این موضوع نهایی شود.

سعیدلو: تكلیف وزارت ورزش تا اوایل هفته آینده مشخص می‌شود

     به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، علي سعيدلو که براي تماشاي مسابقه فينال ليگ برتر بسکتبال بين مهرام و ذوب‌آهن به تالار آزادي آمده بود، اظهار داشت: علاقه مند به بسکتبال هستم و اين رشته را دوست دارم. پيش از اين هم چند بار به اين سالن آمده بودم. بسکتبال يکي از رشته‌هاي ورزشي موفق کشور است و بايد از اين رشته بيشتر حمايت کنيم.

وي با اشاره به قهرماني مهرام گفت: اين خيلي خوب است که يک تيم بخش خصوصي به قهرماني مي‌رسد. تلاش ما اين است که بيشتر از اين بخش حمايت کنيم، چون آنها هستند که به ورزش ما رونق مي‌دهند.

رئيس سازمان تربيت‌بدني در مورد اينکه گفته مي‌شد از رياست سازمان استعفا داده است، گفت: به هيچ وجه استعفا نداده‌ام و نمي‌دانم چه کساني اين شايعات را مطرح مي‌کنند. اگر استعفا داده بودم الان اين جا چه کار مي کردم؟

وي در تشکيل وزارت ورزش گفت: در اين مورد رئيس جمهور و مجلس بايد بررسي کنند و به نظر من تا اواخر اين هفته يا اوايل هفته آينده نهايي مي‌شود.

سعيدلو درمورد اينکه دوست دارد وزير ورزش شود پاسخي نداد و تنها به گفتن اين جمله بسنده کرد که "دوست دارم با ورزشکاران همراه باشم. "

 

دیدگاه‌ها