کد خبر : 44864 | 03 خرداد 1390 ساعت 16:13 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوزوكی: سپاهان الگویی مطلوب برای باشگاه‌های ایرانی است

رئیس هیات نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: سپاهان بزرگ‌ترین باشگاه ایرانی است که به خوبی گام‌های بلندی را در مسیر حرفه‌ای شدن برداشته است.

سوزوكی: سپاهان الگویی مطلوب برای باشگاه‌های ایرانی است

    توکاتا سوزوکي در گفت و گويي با پايگاه خبري سپاهان اظهار داشت: از همه باشگاه هاي ايراني که بهترين همکاري را با ما داشته اند سپاسگزاري مي کنم و خوشحالم که فوتبال ايران به خوبي در مسير رشد و پيشرفت گام بر داشته است.

مدير بخش مسابقات اي اف سي با اشاره به بازديد خود از باشگاه سپاهان گفت: سپاهان از زير ساخت ها و امکانات و شرايط بسيار خوبي در همه حوزه ها بهره مند است. همچنين اين باشگاه در حوزه رسانه، بازاريابي و در آمدزايي، فروش اينترنتي، کانون هواداران و ساير مسائل مورد نظر کنفدراسيون فوتبال آسيا خيزهاي بلندي را برداشته و به موفقيت هاي چشمگيري دراين حوزه ها دست پيدا کرده است و با اطمينان مي توانم بگويم که اين باشگاه براي ساير باشگاه هاي ايراني مي تواند الگويي مثال زدني و نمونه باشد.
وي ادامه داد: مدير عامل باشگاه سپاهان امروز در گزارش خود به هيات نمايندگان اي اف سي اعلام کردند که مديريت تکميل ورزشگاه نقش جهان به اصفهان واگذار شده و با اين واگذاري مي توان اميدوار به ساخت هر چه سريع تر اين ورزشگاه بزرگ در اصفهان شد. ما نيز مايل و اميدواريم تا هر چه زودتر باشگاه سپاهان و شهر اصفهان بتواند از وجود اين ورزشگاه بهره مند شود.

سوزوکي در قسمتي ديگر از صحبت هايش با اشاره به هواداران ايراني گفت: باشگاه سپاهان به همراه چند باشگاه ديگر ايراني هواداران زيادي دارد و در حوزه کانون هواداران و سازماندهي هواداران خود اقدامات قابل توجهي داشته است ، من اميدوارم ساير باشگاه هاي ايراني نيز به اين مسئله مهم (تشکيل و سازماندهي کانون هواداران) توجه و عنايت ويژه اي داشته باشند. هواداران فوتبال ايران با شور و شکوه شان از نگاه اي اف سي در جايگاه بالا و منحصر به فردي قرار دارند و لازم است تا همه باشگاه ها براي توجه و سازماندهي هواداران شان تلاش زيادي داشته باشند.

وي در پايان گفت : لازم مي دانم تا قهرماني سپاهان را در رقابت هاي ليگ برتر ايران به همه مسئولان اين باشگاه و هوادارانش تبريک گويم و اميدوارم که اين تيم هم در ليگ قهرمانان آسيا و هم در رقابت هاي حذفي ايران نيز موفق و پيروز به مراحل نهايي اين رقابت ها راه پيدا کند.

 

دیدگاه‌ها