کد خبر : 44940 | 04 خرداد 1390 ساعت 13:25 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وداع با اسطوره

سعیدلو: یاد و خاطره حجازی از یاد مردم پاك نخواهد شد

رئیس سازمان تربیت‌بدنی گفت: مطمئن هستم یاد و خاطره حجازی در فکر مردم باقی خواهند ماند.

سعیدلو: یاد و خاطره حجازی از یاد مردم پاك نخواهد شد

      علي سعيدلو درباره تشييع پيکر ناصر حجازي عنوان کرد: زماني که در بيمارستان به ملاقات حجازي رفتم متوجه شدم که او چگونه با بيماري خود مبارزه مي‌کند. حجازي واقعا اسطوره‌اي بود که ساليان سال در فکر مردم باقي خواهد ماند و همواره براي مثال زدن يک ورزشکار موفق نام او بر زبان جاري خواهد شد.

وي ادامه داد: حجازي مرد بزرگي بود که تاريخ نام او را ثبت خواهد کرد و من به عنوان رئيس سازمان تربيت‌بدني اين مصيبت بزرگ را به تمام اهالي ورزش تسليت مي‌گويم.

رئيس سازمان تربيت‌بدني يادآور شد: امروز همه ديديد که مردم چگونه با عشق و علاقه اسطوره خود را تشييع و ثابت کردند که همواره قدر اين افراد را مي‌دانند. من هم وظيفه داشتم در اين مراسم شرکت کنم.

سعيدلو تصريح کرد: باور کنيد زماني که احساسات مردم را ديدم به نوبه يک ايراني به خود باليدم و افتخار کردم چنين مردمي داريم. مطمئن هستم ياد و خاطره حجازي در فکر مردم باقي خواهند ماند.

وي در خصوص انتخاب ورزشگاه آزادي براي تشييع پيکر حجازي خاطرنشان کرد: به نظرم ورزشگاه آزادي جاي خوبي بود زيرا حجازي خاطرات خوبي از اين ورزشگاه دارد.

سعيدلو تاکيد کرد: بايد بيش از گذشته به پيشکسوتان توجه کنيم و تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا اين امر در آينده محقق شود.

 

دیدگاه‌ها