کد خبر : 44982 | 04 خرداد 1390 ساعت 21:56 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

دراگان اسکوچیچ:خودمان پیروزی را تقدیم ذوب‌آهن کردیم

سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان با بیان اینکه شکار آسانی برای تیم ذوب آهن نبودیم گفت: ما خودمان پیروزی را به آنها تقدیم کردیم.

دراگان اسکوچیچ:خودمان پیروزی را تقدیم ذوب‌آهن کردیم
دراگان اسکوچیچ پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن در نشست خبری گفت: من به تیم ذوب آهن تبریک می گویم برایم این شکست خیلی سخت است. ما با دو گل زودهنگام غافلگیر شدیم. می توانستیم روند بازی را به سودمان برگردانیم اما این گونه نشد و من از شکست تیمم بسیار عصبانی ام.

وی در مورد بی احترامی بازیکنانش پیش از آغاز مسابقه اظهار داشت: من اینجا ترجیح می دهم به سئوالات فوتبالی جواب دهم من برای فوتبال ایران احترام خاصی قائلم اما اگر اتفاقی افتاده مطمئن باشید عمدی نبوده و ما قصد اهانت نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان  خاطرنشان کرد: در این بازیها تجربه عامل موفقیت تیم است. امروز ایگور کاسترو و خلعتبری بازیکنان خوب ذوب آهن بودند. ما بعد از دو گل ذوب آهن چندین موقعیت داشتیم اما به نظرم توان فردی بازیکنان ذوب آهن باعث شد ناکام شویم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سئوال که به نظرش استقلال قوی تر بود یا ذوب آهن اظهار داشت: واقعا عادلانه نیست این دو تیم را با هم مقایسه کرد زیرا شرایط آن مسابقه با این دیدار بسیار متفاوت است.

خبرنگار عربستانی پرسید که شما پرویز مظلومی سرمربی استقلال که گفته بود ذوب آهن به راحتی النصر را شکست می دهد را مسخره کردید؟ وی در این خصوص تاکید کرد: من به هیچ وجه مظلومی را مسخره نکردم اما باید بگویم ما شکار آسانی برای ذوب آهن نبودیم بلکه ما بازی را به آنها واگذار کردیم و پیروزی را به این تیم ایرانی تقدیم کردیم.

این خبرنگار عربستانی در پایان نشست به سرمربی النصر خبراخراجش را اعلام کرد و از او در این خصوص پرسید و وی گفت: من از اخراجم بی خبرم. اگر من مقصر شکست باشم مشکلی نیست اما مربی یک وظایفی دارد که من فکر می کنم وظایفم را درست انجام دادم.

تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان عصر امروز چهارشنبه با پیروزی 4 بر یک برابر النصر عربستان به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

دیدگاه‌ها