کد خبر : 45027 | 06 خرداد 1390 ساعت 09:19 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تری ونبلز: اگر بارسلونا مانند همیشه باشد منچستریونایتد هیچ بختی ندارد

مربی سابق بارسا از این تیم تمجید کرده و گفته آنها می‌توانند حریف را ببرند.

تری ونبلز: اگر بارسلونا مانند همیشه باشد منچستریونایتد هیچ بختی ندارد

 تری ونبلز، مربی سابق فوتبال گفته منچستریونایتد قامت ایستادن کنار بارسلونا را دارد اما اگر تیم پپ گواردیولا مانند همیشه باشد غول‌های انگلیسی هیچ شانسی نخواهند داشت.

 دو تیم اروپایی در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند. این دومین بار در سه سال گذشته است که این دو تیم دیدار نهایی را رویاروی هم برگزار می‌کنند.

 ونبلز که در دهه 1980 مربی بارسا بود به بارسا تی‌وی گفت: «اگر تیمی بتواند با این بارسا مقابله کند آن تیم منچستریونایتد است.

 هیچ کدام از دو تیم تنها به برد راضی نمی‌شوند. آنها می‌خواهند پتانسیل و قدرتی که دارند را به نمایش بگذارند. منچستریونایتد به فرم خوبش برگشته، اما اگر بارسا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد یونایتد هیچ بختی نخواهد داشت.»

 این فینال برای دو تیم ویژه است، چرا که هر دو تیم اولین قهرمانی اروپای خود را در ورزشگاه ویمبلی به دست آوردند. یونایتد به دنبال انتقام هم خواهد بود، چرا که آنها در فینال 2009 دو بر صفر به کاتالان‌ها باختند.

 ونبلز افزود: «افتخار فتح دوباره ویمبلی، شوق انتقام برای یونایتد و پیشرفت بارسا، از این بازی دیداری رویایی می‌سازد، انفجاری از استعداد فوتبالی که پیش از این ندیده‌ایم.»

 مربی سابق تاتنهام و انگلیس همچنین گواردیولا، مربی بارسا را بسیار ستود: «گواردیولا مربی همه‌کاره‌ای است. او 360 درجه توانایی دارد! او نماینده کامل بودن هر دو روی سکه است، او هم معلم است و هم نتیجه می‌گیرد.

 هنگامی که تیم او را می‌بینم که چگونه بازی می‌کند و به فلسفه باشگاه وفادار است، باید بگویم که به صورت ویژه‌ای افتخار می‌کنم و احساس غرور دارم که بخشی از تاریخ این باشگاه بوده‌ام.»

         

دیدگاه‌ها