کد خبر : 45278 | 09 خرداد 1390 ساعت 13:32 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی کوچکترین پاسخ به محبت هواداران است

یحیوی: دو دروازه‌بان پرسپولیس آماده خدمت به تیم ملی هستند

مربی پرسپولیس گفت: هر دو دروازه‌بان پرسپولیس برای حضور در تیم ملی آماده هستند.

یحیوی: دو دروازه‌بان پرسپولیس آماده خدمت به تیم ملی هستند

    محمدعلي يحيوي در خصوص بازي روز گذشته مقابل سپاهان تصريح کرد: با توجه به تدابيري که دايي براي اين بازي انديشيده بود شک نداشتم که سپاهان را شکست مي‌دهيم. از دقيقه يک حمله کرديم و اگر شانس با ما بود در 90 دقيقه کار سپاهان را تمام مي‌کرديم. موقعيت‌هاي بسيار خوبي داشتيم که حتي در بين آنها تک به تک با رحمتي هم بود اما تير دروازه و شانس يار سپاهاني‌ها بود که ما به گل نرسيم.

وي در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: هواداران در فصل جاري هميشه يار و ياور دايي و پرسپوليس بودند. بايد دل آنها را بدست آوريم و کوچکترين کارمان قهرماني در جام حذفي است که انشاءالله بتوانيم با کمک هواداران بدست آوريم.

يحيوي در خصوص عملکرد حقيقي گفت: حقيقي روز بسيار خوبي داشت. من بايد از کار اين دروازه بان براي احترام گذاشتن به ناصر حجازي تقدير کنم. در حال حاضر خوشبختانه هم حقيقي و هم رحمان احمدي آماده خدمت به پرسپوليس هستند و شک ندارم هر کدام از آنها مي‌توانند سنگرباني شايسته براي تيم ملي باشند چون در تمرينات رقابتي سالم دارند و در بازي هم هر دو نفر براي موفقيت پرسپوليس چه در زمين و يا روي نيمکت تلاش و دعا مي‌کنند که اين با ارزش است.

 

دیدگاه‌ها