کد خبر : 45327 | 10 خرداد 1390 ساعت 09:13 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سعیدلو خبر داد:

رقابت همدان و مشهد برای انتقال امتیاز یك تیم لیگ برتری

رئیس سازمان تربیت‌بدنی گفت: رقابت اصلی برای کسب سهمیه تیمی که امکان حضور در لیگ برتر را ندارد، بین همدان و مشهد است.

رقابت همدان و مشهد برای انتقال امتیاز یك تیم لیگ برتری

  علي سعيدلو در حاشيه مراسم افتتاحيه ورزشگاه 6 هزار نفري انقلاب همدان اظهار داشت: يک تيم وقتي مي‌تواند در ليگ برتر موفق باشد که مردم آن شهر احساس کنند تيم خودشان است و شما در بخش گسترده‌اي از فصل نتوانستيد اين حس را به هوادارانتان منتقل کنيد.

وي ادامه داد: عمده دليل سقوط تيمي چون پيکان هم همين نکته بود و شما وقتي بازي‌هاي اين تيم را تماشا مي‌کرديد، تماشاگران اندکي را روي سکوهاي ورزشگاه مي‌ديديد.

رئيس سازمان تربيت‌بدني خاطرنشان کرد: مشکل شما پول نيست و وقتي مي‌توانيد موفق شويد که عشق به تيم را روي سکوها ببريد.

وي يادآور شد: در جلسه‌اي از مسئولان فدراسيون خواستيم که قضيه تباني و اعتراض پاس همدان را به‌طور جدي بررسي کنند.

سعيدلو با ممکن بودن انتقال امتياز براي پاس همدان تأکيد کرد: اگر اين اتفاق افتاد، که چندان هم دور از دسترس نيست، بايد کاري کنيد که تيم حفظ شود و تيم را با اعتبار خود و با اتکا به بازيکنان همداني ببنديد. رقابت اصلي براي کسب سهميه تيمي که امکان حضور در ليگ برتر را ندارد، بين همدان و مشهد است.

وي گفت: در هفته‌هاي انتهايي نتايج خوبي گرفتيد و وقتي به امتياز 35 رسيديد، فکر کرديد همه چيز تمام شده، غافل از اينکه فوتبال آبستن حوادث زيادي خواهد بود.

وي تصريح کرد: همه هيئت‌هاي ورزشي استان همدان از کمک‌هاي رئيس جمهور بهره‌مند مي‌شوند و همچنين همه ورزشکاران همداني در رشته‌هاي مختلف بايد به‌صورت يکسان مورد توجه قرار گيرند.

معاون رئيس جمهور از افتتاح هزار پروژه ديگر در سال‌هاي آينده خبر داد و افزود: همه مسئولان که شامل دولت، استاندار و مديران استاني مي‌شوند حامي ويژه همه رشته‌هاي ورزشي در اين استان هستند.

 

دیدگاه‌ها